![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#346 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Ser jättebra ut!
![]()
![]() |
#347 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#348 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tackar för de trevliga komentarer!
![]() Visar tre bilder öster om Upphärad, nästan färdig. Det går långsamt p.g.a objekten att få tag på som liknar som möjligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Ser fint ut.
![]() |
#350 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Mycket fint! Hur länge har du jobbat på banan? Hur klar skulle du säga att den är i %?
![]() |
#351 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-02-23 klockan 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Medlem
|
![]()
vackert!
en liten undran: vart letar du efter objekt?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Hedersmedlem
|
![]()
Menar du mot Gbg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Medlem
|
![]()
Tänkte mer generellt. vilka sajter brukar du leta i, t.ex.?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Hedersmedlem
|
![]()
UKtrains, Usa DK:s släppta objekter, Svenska och tyska.
Vad jag är ute efter, är de nya stationer från Lödöse till Gbg och Gbg:s stora station. De finns inte att hämta utan de måste skapas av objektbyggarna. Så det är så knepigt! Jag kan omöjligen bygga objekt för jag har ingen kunskap. Det är också därför jag skrev "kanske" i rubriken.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-02-23 klockan 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
Men om du har bilder så tar jag gärna en titt på det!
![]() |
![]() |
#357 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Medlem
|
![]()
Jag vet ingen 3D-program som har svenska som språk tyvärr... Möjligen Sketchup, som är gratis och relativt enkelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Medlem
|
![]()
Hur går det med rutten?
Sedan undrar ajg vad det är för objekt du efterfrågar... Vänersborgs stationshus bad du om, och fackverksbron till Vargön, eller hur? Är det annat som behövs. Jag har långsiktiga tankar på att lära mig bygga objekt till RW, speciellt nu när jag ser hur AlleDahlle bygger den där fina S-Tavlan. Göteborg Central blir dessvärre väldigt svårt att bygga. Det är stort och jag behöver ritningar om jag ska kunna bygga den väldigt bra. Detsamma kommer gälla Stockholm C på min dalabana. Finns det ritningar på Värnersborgs stationshus? Fackverksbron kan jag ju göra repaints på så de blir gråa.
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|