![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3871 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tack för vänliga ord, allihopa
![]() -------------- baloo406: Fabriksbyggnaderna (bild) finns här http://www.spaintrainzrutas.com/fmascen.html, och ingår i paketet "FMA Industry pack". -------------- stina: Lokstallarna hittar du om du söker på "Korfuto" på DLS. Mycket likt svenska äldre sådana. -------------- Lennart: Återkommer i ärendet "Åssbon & dressinen" ![]() På bilderna har Åssbon tillfälligt blivit kidnappad av "Månbas ALPHA" om du undrar vart han tog vägen ![]() Men jag kan ju säga det redan nu, tror att det skulle vara uppskattat om du gjorde en variant av dressinen utan Åssbon oxå (för dom som inte kan "trolla bort han") någon gång när du får tid. Trevligt med en sådan att ställa vid någon gammal, lantlig station, eller liknande.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-10-15 klockan 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3872 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Tack för informationen.... det blir nog att ladda ned lite i helgen....
![]() |
#3873 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Nej då. Loket är stängt vid färd
![]() Ekan: Tackar för länken. Den sidan visste jag inte om, Rena guldgruvan. ![]() ![]() Stina: Tackar, hur går det med din lilla stad. Lite nytt. Håller på med Jordbrukslandskap, Runt det Lilla samhället Black Hill. Första 2 bilderna. Tidig morgon. Tåget kommer snart för upphämtning av djur. Sista bilden. Bonden har varit och kollat sina gröder
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2014-01-05 klockan 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3874 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
går det att ladda ner dom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3875 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
går det att ladda ner dom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3876 |
Medlem
|
![]()
Har du sett de kossorna som användare: "Dinorius_Redundicus", lagt ut på DLS2004....?
Verkligen fina....
![]() |
#3877 |
Medlem
|
![]() ![]() tåget går mot karrah bay ![]() tåget står inne ![]() ur en annan synvinkel ![]() och ett ånglok har kopplas till för mer kraft ![]() och det kraftiga loker ![]() ur en annan synvinkel ![]() igen ![]() ett arbets område för lastning av makadam och räls (funkar ej i spelet men det är tanken som räknas ![]()
jag vill gärna ha kommenterar på mina bilder så ge konstruktiv och foto tekniskt kritik så blir jag glad ![]() har dyslexi/ordbilnd så var snälla att respektera det ![]() min hemsida där mina foton finns, ett besök är ett måste. ![]() ![]() följ mig på twitter: eos_95 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3878 |
Medlem
|
![]()
harrgustav: Menar du något som var på mina Screenshots
![]() Stina: "Dinorius_Redundicus", Saker som han har på DLS, är väldigt bra. Jag tror jag laddat ned det mesta av hans alster. Lite mer. 1:a bilden, Godståget backar upp mot sågverket. 2 o 3:e bilderna, Passage av Black Hill Söderut 4:e bilden på väg norrut förbi Black Hill
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2014-01-05 klockan 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3879 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyggt Baloo
![]() --------------- Har genomarbetat några loktexturer mellan varven, så att dom kanske kan matcha allt "STL EB"- material som komma skall ![]() ![]() Kan ju behövas en del nya lok till att dra runt på allt detta, och det är inte lite heller ![]() ![]() Har faktiskt fått iväg frågan om lov att ladda upp dom här loken till (STW-) Janne oxå, så nu är det upp till honom ![]() ![]() Sen står några eldrivna "herrar i träfrack" på tur (D-lok), bruna Ub, och lite andra bruna hästkrafter, mm mm. Så det lär nog bli trångt på downloads frammöver ![]()
![]() |
#3880 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Otroligt vackra ommålningar av dessa gamla smycken, det måste väl få hjärtat att vekna hos de ursprungliga konstruktörerna så att du får släppa dessa pärlor?
![]() |
#3881 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Oj, oj, oj, vad läckert Ekan.
Synd att man inte uppskattade dessa lok, när man växte upp. Tyckte att dom såg så tråkiga ut, i samma bruna färg överallt. Tänk om man kunde resa tillbaka i tiden, bara för en dag eller två och få uppleva detta på nytt.
![]() |
#3882 |
Medlem
|
![]()
Ekan
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3883 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Snyggt Baloo och Ekan se till så att du kan släppa dom gammla trogtjänarna. Museum föreningarna i trainz behöver gamla lok så dom kan köra veteran tåg då och då och störa den regiulära trafiken. Mycket snyggt Ekan. Och villken snygg bana Baloo.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3884 |
Medlem
|
![]()
Bruntågseran.... tänk att Märklin o Fleischmann släppte litt Da med vagnar på 60-talet... det var ju helt fantastiskt... och alla resor med bruntåg till morföräldrarna i Blekinge via Alvesta.....
![]() |
#3885 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
Jag vill ha de där...
![]() |