![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#376 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det verkar inte gå att skriva mellan bilderna?.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Fin fina bilder
![]() Tror inte det går eftersom man lägger bilden som bifogad så kommer den bara med under alltihop, de går inte heller lägga mer än 3st bilder i samma inlägg.?
![]() |
#378 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Superfina bilder Totte!
Roligt att se att det går framåt....
![]() |
#379 |
Medlem
|
![]()
Väldigt fint! Blir ju bara bättre och bättre
![]() Fortsätt så! MVH Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Totte.
Enligt mig så behövs det ingen text till dina bilder från din rutt. Bilderna talar för sig själv,hehe.... Lycka till i fortsättningen på ditt ruttbygge. Mvh.bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#381 |
Hedersmedlem
|
![]()
Mer bilder att visa och det är på gång. Hus, industrier och skog placeras snart. Jag skall försöka fortsätta, orsaken är att vårt hus måste ses till.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Som vanligt så ser det ruskigt bra ut! ![]()
![]() |
#383 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej och tack forummedlemmar för berömmelsen. Det gick sakta med byggandet för jag var tvungen underhålla huset och gjorde iordning veden.
Nu till bilderna kör jag banverkets tåg mot Berg i Isebakke.....
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Medlem
|
![]()
Hejsan Totte
Tænkte på, hvor du har de store skibe fra fragt og containerskibe, kunne godt bruge dem i min nye rute.
![]() |
#385 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Gippermand!
Tack för du tittade in. Jag och min fru har varit i Grekland i en vecka och har kommit hem idag. Det var därför jag inte svarade snabbt. Jo, angående containerna, de bruna och svarta kommer ifrån orginalrutterna och den stora blåa finns att hämta "Banbyggarna" http://www.banbyggarna.com/swe/OBJEKT.htm Hoppas det passar till din rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Nybörjare
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Kanonsnyggt!!!!... Du har verkligen lyckats få fin form på bergen. Lycka till med bygget framöver
![]() |
#387 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Hur går det med rutten Totte? Tar du ledigt från bygget under sommaren?
![]() |
#388 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej på er!
Nu börjar jag bli sugen att bygga igen! Vad jag saknade forumet när det var stängt länge. Jag bygger nu mellan Berg-Halden-Tistedal. Där Linx befinner enligt bilden är branta stigningar mellan Halden-Tistedal. Det kommer mer branta stigningar efter Tistedal som jag ska publicera senare. Ha´t så bra!
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Forumet har inte varit stängt. Du använder fel adress.
http://217.197.57.186/forum är det som gäller sedan snart 3 månader. ![]() |
![]() |
![]() |