![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]() Har ju svart/grå inredning i bilen. Stolsklädseln är svart liksom större delen av instrumenteringen. Lagom skönt på sommaren när solen gassar på så tonade rutor minskar iallafall värmeinstrålningen lite grann och ser snyggt ut ![]()
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2009-03-16 klockan 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tjena jag se de inte direkt som skryt därför att de ä kul att veta vad andra har för smak när de gälle bilar själv ä man
70 tals frälst medans andra kanske tycke att de ä världens fulaste bilar ![]() Men du få ju se den här tråden som va du vill.......... ![]() MVH Roberth Johanson
![]() |
#33 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Själv sitter man med Beige halvskinn samt beige/brun inredning med grå paneler. Snyggt? Nej, inte alls....
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Vem har skrivit det? Hur vet du det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ja tycker att man borde "tänka till" som kör omkring i bensintörstiga bilar, man måste tänka på växthuseffekten ![]() Själv så har jag haft en massa bilar, men de va innan klimatfrågan kom på tapeten..... Min finaste bil ja har ägt va min gamla fina MB 250s-1966 års modell...i nästan mint-skick Jag körde bara max 50 mil om året med den. Den är dock i himmelen nu ![]() tyvärr blev den stulen och skrotades. Gärningsmannen blev dock gripen av polisen OK Jag är bara en sur-gubbe, som egentligen aldrig skulle postat i tråden ![]() Ja ger mej, förlåt ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Ja det är ok, jag äger en bränslesnål bil. En liten diesel. Men du, det var en jävla fin Merca du ägde. Synd på dess öde bara :/
![]() |
![]() |
#40 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Måste inhandla ett par feta 17/18 tummare samt sänkningssats. Ett måste på sommarn för en BMW ju! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Spårvagnsförare
|
![]()
Saab 9-3 Aero SportCombi -06
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Admin & STW-member
|
![]()
Så ska det se ut Stoffe!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
STW-member
|
![]()
Håller med. Verkligen fräck och vilket ljus, kan bara gissa hur många extraljus det sitter i fronten. Kan ju tända torrt gräs på 75 meters håll.
![]()
![]() |
#45 |
Veteran
|
![]() ![]() Men dom måste nog satsa mer på EL-Bilar ![]() Men ja ska nog inte skriva mer i den här tråden, för ja hör inte hemma här längre.....ja är bara en sur gubbe, som önskar sin ungdom tillbaka..... ![]() numera får man vara glad om man kan få en "rollator"....!!! hehehehe Föresten, så fyller jag 60 bast om tre veckor, den 6/4, inget kul ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-03-16 klockan 23:33. |
![]() |
![]() |