![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vill du att vi ska ha ett virtuellt tunnelbanebolag? | |||
Ja, det verkar trevligt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 61.11% |
Nej, inget för mig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 38.89% |
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Jag undrar hur många som skulle kunna tänka sig att vara med på ett virtuellt tågbolag där man ska köra tunnelbana. (Krävs att man har WoS1, WoS2 eller BS) Tänkte också att kanske Svoyagers Trainz-rutt kunde vara med så vi får ännu fler lokförare. Visserligen ligger detta under MSTS, men det kanske inte gör så mycket... (?)Vad tycker ni? Skriv gärna en rad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Detta låter jättekul!!
Jag tar gärna på mig rollen som trafikansvarig förare på Ruhleben-sträckan. Jag skulle också kunna fixa hemsida och/eller forum ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Du får gärna köra på den BS-sträckan! Det här blir riktigt riktigt roligt. Hoppas några vill vara med. Och hoppas inte att det där med att ha Trainz-tunnelbanan med var en helt galen idé.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
OK
![]() Är det okej med dig att jag börjar pilla lite på en hemsida med forum? ![]() EDIT: Först nu såg jag ditt PM ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2010-05-10 klockan 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag och Wasso är administratörer/Webbmastrar för hemsidan respektive forumet.
Här finns mailadressen: worldwideunderground.info@gmail.com Hemsidan och forumet är under konstruktion. Hemsidan beräknas bli klar på Lördag, men vi kan ev. skjuta upp detta. Forumet har vi ingen tidsplan på än sålänge. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Just nu ser det ut så här:
Jag (Wasso) är trafikansvarig förare på U2 (BS), samt admin och webmaster på forumet. Bombardier Train är trafikansvarig förare på Fruängen - Mörby Centrum, samt admin och webmaster för hemsidan. Forumet kommer att bli klart inom kort tid. ![]()