![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har precis börjat köra buss för SF i San Francisco. Ett arbete jag stormtrivs med! Här kommer några bilder från min tur igår morse. Det var morgonens första expressbuss ut till Golden Bridge som jag skulle inleda mitt pass med. Som grädde på moset var det storm.
![]() Linjen utgår ifrån SF busscentral. Här väntar jag på avgång. 06.00. ![]() Jag är lite tidig till första hållplatsen så där får jag vänta i några minuter. ![]() Jag lyckas få rödljus vid VARENDA korsning.... ![]() Nu börjar vi närma oss slutdestinationen! ![]() Och så äntligen framme! En minut sen, men så blir det ibland när det är dåligt väder och mycket trafik! Fortsättning följer.