![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Ja, jag personligen som modellskapare i min egen tråd blir ganska illa till mods när någon annan gör reklam för ett annat projekt i densamme. Jag har inga problem att någon försöker göra IC3 parallelt med detta projektet men det får gärna hållas i en egen tråd (som det förövrigt har gjort hela tiden tills länken blev delad här).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
|
![]()
Eftersom detta projekt nu rullar parallelt med MSTS-projektet för samma motorvagn.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Grymt snyggt detta!
![]()
![]() |
#34 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Wow, otroligt snyggt!
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fasen vad skicklig du är! Snabb är du också. Ser verkligen fram emot X31 och denna
![]()
![]() |
#37 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj, vilken talang du har! Bra gjort!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser bra ut!
Ett tips: Saker så som korrugerad plåt och andra mindre detaljer som inte syns ur profilen av modellen kan du baka in i en Normalmap eller en bumpmap med samma resultat, fast mindre belastning på datorn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Wow!!! Supersnyggt!
![]() ![]() Blir det enbart denna färgsättning eller kan det bli "den andra" också? Den andra: http://mortenschmidt.piwigo.com/uplo...7-ba153d5c.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Haha! Du är bäst!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ser bra ut! Fortsätt så!
![]()
![]() |
#43 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Ser grymt bra ut, ser fram emot både denna samt Öresundståget(X31), nu fattas ju bara Kustbanan från Blekinge - Skåne samt Danmark
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
Om intresse finns, kan jag tänka mig att bygga en hytt till denna modell och slutföra den. Allt utom en realistisk hytt finns klart. Så om ni känner för en Y2 så kan jag absolut fortsätta med den. Jag är rustad med kopiösa mängder bilder från Y2's förarhytt, vilket ger mig grundförutsättningarna att fixa det.
Jag kommer i så fall utgå från min hytt till Öresundståget som nästan är klar, och göra om diverse knappar och väggar/dörrar för att passa Y2. Som sagt, finns intresse kan jag fortsätta! ![]() Ungefär såhär ser A-vagnen ut, dock har mycket hänt som inte dokumenterats. ![]() Senast redigerad av granders den 2013-10-15 klockan 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
Jadå, jag vill gärna se din Y2:a i RW också!
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |