![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Tåget är på test och kommer strax att packas och skickas iväg till E-Buzz!
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
När är X2000 photorealistic versuíon 2.0 klar?
|
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
X2000 Photorealistic 2.0 finns att ladda ner på Svenska 3D-tåg nu!
![]() Jag hoppas att Ni får mycket gläde med tåget, och fortsätt gärna tråden med ris eller ros! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Måste nog hålla med, den är snygg.
MEN, dörrarna är inte öppningsbara, du måste ha glömt något där, sen är insidan rätt ful (Kinesisk) //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#35 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
tåget var skit snyggt asså, men denna bild talar nog för sig själv
mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Bombardier: Stäng av specialljuset!
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#38 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Helt otroligt en mycket fin model skitsnygg nu behövs inga skysteringar mer den är fulländad tycker jag.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
Hej med jer
Utroligt flot repaint. Er der nogen der kan hjællpe mig med et lille problem. Hvilken togsammensætning bruger man til de X-2000 tog der kommer til Købnehavn ?? [8D] Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Det är den tågsammansättningen, mot Köpenhamn - loket går färst (X2).
Från Köpenhamn är det manövervagnen först ![]() Tackar för all kritik! [:I] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Medlem
|
![]() Citat:
X2K UA2GK UA2GK URB2K UB2FK UB2FK UB2XK Driven alltså vänd söderut. Då tåget går mot Stockholm är sammansättningen: UB2XK UB2FK UB2FK URB2K UA2GK UA2GK X2K Driven alltså alltid vänd Söderut ![]() PS: Observera att underlitrat "K" står för att vagnen/driven är anpassad för Dansk ATC samt dansk spänning i kontaktledningen. Har jag fel? Rätta mig gärna Och det är en mycket fin ommålning du gjort Pson! ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej, jag undrade om det kommer nån typ av patch för dom dörrarna som inte öppnar? Eller är det bara Chang som kann göra det? För övrigt ser det mycket bra ut!
Mvh Mark |
![]() |
![]() |
#43 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag har också problem med dörrarna. Det syns bara en list som åker åt sidan och tvärtom! ![]() Vad har hänt egenligen? Mixtrat med dörrarna lite för mycket kanske, Pson! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#44 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Själv tycker jag det inte gör nått om man kan öppna dörrarna eller inte. Det var ett nyhetens behag!
Nu tycker jag det inte spelar nån roll längre, det är ju ändå ingen som kliver av eller på. Men fungerande dörrar vill jag gärna ha i MSTS2! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
Nej, det ska vara så.
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SJ Passenger 80's Photorealistic released! | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 14 | 2004-06-21 19:07 |
X2000 Photorealistic 1.0 - Ladda ner nu! | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 25 | 2003-05-09 16:14 |
X2-2 Photorealistic | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2003-03-07 09:48 |
X2000 Photorealistic Beta 2 | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-03-01 23:27 |
Bilder på X2000 Photorealistic | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-01-28 21:29 |