![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Ledsen för att det blev lite konstigt men här är bilden
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Filen heter skanskamaskiner och du lägger in den som ett vanligt oobjekt i rutten.
//MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
#33 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Hej alla!!!
Nu är det dags att visa en bild igen. Har byggt vidare på min rutt. Visar en flygbild över Tingbacken:s station och lilla bangård. Som ni kan se så är det mycket kvar men det går framåt i varje fall. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jag har 2 nya bilder att visa. Jag visar inte bilder så ofta, men jag kan tala om att bygget går framåt och nu börjar äveen tillstånden för vissa prylar ramla in ochså. Har bland annat fått ett tillstånd där jag har tillåtelse att använda, måla om och lägga upp. Så rätt som det är kan det rassla till rejält bland ommålade objekt. Här är i varje fall 2 bilder som ni kan titta på. Som ni kan se så har även jag använt mej av Kosmos, tycker det är ett kanon program. Laddade hem det fast än jag bara sitter med modem, eftersom bilderna jag har sett här var döhäftiga. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Hej igen
Glömde berätta att bilderna kommer från Helsingkrona Station. Till vänster om stationen finns hamnen därav staketet. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fiktiv Skånerutt uppdat 21/6 2004 | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 34 | 2006-06-02 06:01 |
Lok i Trelleborg uppdat 23/6 med namn | knebert | Off-topic | 8 | 2004-06-25 10:59 |
Aktiviter KMJ 3.0 uppdat. 031222 Till admin | knebert | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-12-22 19:15 |