![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#31 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Tror jag nog att det går bra. Annars får du nog beställa via Nordicsoftsales Se länk nedan. http://www.nordicsoftsales.se/se/ eller vänta tills det kommer ut i butik. Tror inte att du kan beställa från STW direkt här igenom forumet. STW. rätta mig om jag har fel. ![]() Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Men om det skulle strula till sig. Så kan jag ringa upp någon av er, som ska stå och visa upp Trainz på hjulmarknaden. Så ni inte låser upp mitt ex. i onödan. Maila mig ett nummer jag kan ringa, så hör jag av mig på lördagen om jag inte kan komma. ![]() Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Member
|
![]()
kan ni hålla ett ex åt mig tror jag kommer dit annars säger jag till här på fredag.
henke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej när får nordicsoftsales hem svenska tåg 2005.
Leopold.[img][/img] |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nästa vecka antagligen. Du får hålla koll på deras hemsida www.nordicsoftsales.se
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
beställa svenska tåg 2005? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-25 17:33 |
Ang. Svenska Tåg 2005 | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-12-20 18:40 |
Svenska tåg 2005 | Bengt74 | Trainz - Allmänt om Trainz | 18 | 2004-12-20 16:35 |
Svenska tåg 2005 | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-12-12 00:54 |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |