![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Har du släppt dom nu? I så fall vart finns dom? Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Uppdatering.
Bild på den ej ännu färdiga Z4p. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har problem med Z4p i TRS2006 (har inte provat i TRS2004)
Finns med i listan, men ingenting dyker upp. Precis, som när någonting saknas. EDIT: Kanske ska förtydliga mig lite med listan. Finns i railyarden för mig, men ingenting som syns. Samma sak när jag ska placera ute henne på en spårsnutt, för att ta en titt på henne. Med på listan bland lok och vagnar, men ingenting som går att placera ut. Andra som har samma problem i TRS2006? Carlj. Dom 2 frågetecknen med dit kuidnr. på. Vad innerhåller dom?
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2005-11-11 klockan 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
se Z4p.../downloads
fel kuidnr ska vara :19513 , 70004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Stod och vägde igår om vilken tråd av dessa två, som jag skulle ställa frågan i. Valde den här tråden, men hade jag tagit en titt i dom båda. Så hade jag fått svaret på engång. Nu ska jag pilla i configen, sedan ut och provköra. Tack för ett fint litet lok.
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Blev tvungen att testa Yp'n!
Loket utdraget ur stall ståendes på Hogstads stations bangård. Yp redo för avfärd efter att Z4p 200 har anlänt till stn. Z4p 200, Z4p "259"(under omfattande reparationer av hytt, motor etc.), Yp "808". |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Ah, snyggt Carlj.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning som underlag ? (Gmax) | sjonas | Off-topic | 6 | 2006-01-07 12:29 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 17:56 |
Mina Uc reskins nu på download station! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-10-27 08:49 |
Lyckats fått in min V5:a i GMax!!! | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2002-10-22 02:33 |