![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#436 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Görsnyggt! Jättefint, hur banan slingrar sig fram i skogen!
![]()
![]() |
#437 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu är Aspedammen klar. 175 meter över havet! Stationshuset är nedlagt och bebos av familj. Efter stationen kommer vi till träskmark med vass.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Hedersmedlem
|
![]()
Två bilder till...
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Senior Member
|
![]()
Gu vad snyggt Totte!
![]() När blir banan klar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
När banan blir klar? Gissningsvis ska han ta sig till Göteborg och sedan vara nöjd över resultatet.
![]() |
#441 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tackar! Jag bygger vidare till riksgränsen c:a 1,5 mil och sen placerar jag ut signaler och bommar. Förhoppningsvis får jag svenska och norska signaler av Erich. Sen releasar jag rutten till Banbyggarna. Det blir Oslo till Kornsjö i första etappen. Jag kommer att fortsätta bygga vidare mot Göteborg i andra etappen och det lär dröja länge, dock inte lika länge som var från början. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Medlem
|
![]()
Grymt snyggt!!
![]() |
#443 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
supersnyggt Totte verkligen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag fått av Erich en sammansättning av databasfiler som gör att jag kan ställa ut Svenska och Norska signaler, skyltar och hastighetsskyltar. Äntligen! Tack Erich för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Trollhättanrutten önskar er alla God Jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Medlem
|
![]()
Det samma god jul
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Toppen att Erich fixade detta, stor eloge till honom! ![]() Och, jättetrevligt att du nu är framme vid att börja signalsätta rutten! Jag imponeras av ditt metodiska sätt som du har byggt Trollhättan-rutten, jag har ju vid några tillfällen haft möjlighet o kika på rutten. Du får ha en trevlig jul du med, Totte!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
God (H)Jul och gott nytt år!
MVH
![]() |
#449 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
God jul och Gott nytt år Totte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Medlem
|
![]()
God Jul og et godt nytt år. Du er flink til å bygge ruter. Fine bilder.
![]()