![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#436 |
Guest
|
![]()
Även om vi kanske klarar oss med en beta av JBJ2 så kankse övriga MSTS-världen inte gör eller vill det...
Om man letar lite på nätet så diskuteras faktiskt JBJ2 ganska flitigt utomlands, så att jag tror att en "komplett JBJ2" med alla skönhetsfel åtgärdarde, skulle uppskattas av otroligt många. ![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Ja de får väl bli en ny version då, när allt blir "klart" ![]() Har man inte KRS, så kan man ju alltid låssas. Knöckte en KRS-textur till ett snyggt träd. ![]()
![]() |
#440 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
omfg copyrights D:
XD hehehehe. Snyggt träd.
![]() |
#441 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Jag vet, de va bara ett kul experiment, dom träden är redan borta från rutten. de va den här bilden ja gjorde en textur av i 1024.
![]() |
![]() |
#442 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() En lägesrapport. Tyvärr så fattas det fortfarande en hel del "viktiga" 3d-objekt, så någon ny version är inte inom sikte, men själv tycker jag att JBJ2-beta e rätt bra faktiskt ![]() vi får se vad som händer......... Edit: Jag har lagt en hel del timmar på betaversionen redan. Fått fixa till på vissa ställen, där de skulle vara en bro,typ, där har jag tagit bort vägen, så att bron inte behövs längre. Vidare så har ja kört hela linjen med "mikroskop", fixat alla spår, där de va berg eller gräs i rälsen Bommarna är INTE helt färdiga, de bara krånglar, man blir lite småless. Men en mer färdig version av JBJ2 är jag säker på att det blir, men inte nu på ett tag iaf. Men gläd er åt mazz nya signaler, bara dom e värda att ladda ner rutten för. ![]() ha de gott i sommar alla .
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2007-07-05 klockan 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Veteran
|
![]()
hej
Kan INTE svara på när en "skarp" version av JBJ-R2 kommer ![]() Kanske aldrig........... Vi får se vad som händer............ ![]()
![]() |
#444 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag höll på med att försöka skapa aktivitet med malmtåg från Västerby till Bjusjöhamn. Har kört ända fram till Törevalla i fyra timmar och när tåget kom till första växeln blev det "coupler broken". Upperepade tre gånger händer samma sak igen. Jag har inte installerat coupler_fix pga min ruttbygge. Jag vill ha felfritt Trollhättanrutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#446 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu funkar det! Jag ändrade bara malmtågets värden. Break ( 5.1e7N 5.1e7N ).
Man såg hur mellan loket och vagnen dra ifrån varandra och kopplet höll. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Medlem
|
![]()
har laddat ner rutten men när jag ska provköra så får jag ett felmeddelande
"Failed to load SMS track-type file." vad ska jag göra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Hedersmedlem
|
![]()
Installerat enligt följande?
http://www.e-buzz.net/forum/showpost...2&postcount=28 Lagt in patcharna? http://msts.pointclark.net/msts/
![]() |
#449 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Medlem