![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#466 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ska ut och skrika "hata AIK" nu
![]()
![]() |
#467 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
När du skrikt av dig hoppas jag att min TTD server kommit igång
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag väntar...vill ha någon att spela med när man är sjuk!
![]() |
#469 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Nu blir man sur här, när någon hånar ens favoritlag, hörru!
![]() Bara för de vann så ska det bli bråk om det! De visade bara vad de är bra på! Någon annan kanske lyckas nästa år!
![]() |
#472 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ja visst är det moget att hata sina lekkamrater!
![]() Men för all del! Vi kan lägga ner alla fotbollslag utom HIF (eller vad du nu hejar på). Det är bara det att då blir det inget spel, men det tänkte du kanske aldrig på? ![]() ![]()
![]() |
#473 |
Medlem
|
![]()
Vi har fått en ovälkommen gäst i hemmet - Hr. Svin Influensa.
Så nu är det bara en fråga om dagar innan man själv blir däckad..
![]() |
#474 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-04 klockan 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det stod i tidningen (om man ska tro på allt) att vaccinets verkan är ungefär tre veckor efter det att man tagit den, tills det kan hända något!
![]() |
#476 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men men, det är inte så jävla farligt. På sin höjd en veckas sömnmarathon med lite olika muskelvärk, huvudvärk och liknande roligheter. Finns de som har det värre. ![]()
![]() |
![]() |
#477 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag är i riskgrupp, ska förmodligen ta vaccin imorrn..
![]() |
#478 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja i kväll är jag inte på bra humör
Anledning 1: Tog mitt svinvaccin i fredags och har feber varje dag, men den har iaf börjat gå ned nu. Anledning 2: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6067230.ab Svenska rättssystemet fungerar inte, tyvärr så har jag på senaste tiden upplevt att alldeles för mycket saker inom den svenska staten fungerar bristfälligt om det fungerar alls. Polisen kommer ju aldrig i tid för att ingripa när något sådant här händer, om man då får fängelse för att man hjälper någon i nöd, vem fan ska då hjälpa en om man själv hamnar i den situationen ? Är inte civilkurage accepterat av svensk lag ? är det verkligen förbjudet att hjälpa någon i nöd ? "Nej nej, spelar ingen roll ifall han höll på att strypa henne, du slog honom två gånger och sedan så la du förband på såret, bäst att vi sätter dig i fängelse så att du inte hjälper någon annan!" Vad sänder något sådant för medelande till svenska folket ? Var fega och gör inget för att hjälpa dina medmänniskor ? Ska man hellre låta någon bli mördad istället för att slå ned någon ?! Hade inte tvekat en sekund, hade jag hamnat i samma situation hade dragit till honom i bakhuvudet så hårt jag bara kunnat. Nä ärligt talat, jag har alltid trott att Sverige har varit ett bra land att bo i, men tyvärr har min syn på detta gjort en tvär vändning på sista tiden, sjukvården är bristfällig, juridiska systemet är så jävla skevt att det inte finns något liknande. Man kan ju verkligen fundera på vart dom svenska skattepengarna tar vägen ? för jag pratar med erfarenhet och det kan jag lova, men dom går inte till sjukvård och uppenbarligen inte till skolorna heller. Nej tack vet jag att jag utbildar mig inom spelindustrin för när jag är färdig med min utbildning så är det bye bye sweden. Finns gott om länder där jag kan tänka mig att bo och arbeta i som jag ganska lätt skulle få jobb i med den kompetensen jag kommer ha. Folk får tycka vad dom vill om vad jag har att säga kring detta men det är oerhört skevt när någon som hjälper en medmänniska hamnar i fängelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Medlem
|
![]()
Tysklands förre landslagsmålvakt Robert Enke har avlidit, förmodligen självmord. Jag är djupt förkrossad, älskare av tysk fotboll jag är.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#480 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
bedragen av kompisar och kan inte konfrontera dom