![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#481 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Mycket snyggt!
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#482 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#483 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Jepp har också letat utan större resultat, man undrar ju lite hur de som tillverkar rutterna för nedladdning från steam beter sig. Normalt är det väl en drös med personer inblandade i dessa och det verkar ju en aning klumpigt om man inte kan stycka upp rutten på olika personer. Ska försöka hitta info jag med om inte annat får man väl skriva till railsim.com och fråga om det är möjligt.
![]() |
#484 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Lär inte bli lättare att slå samman två rutter om den ena dessutom är fel i syd-nordlig riktning.
Ytterligare undran om du nu råkat få väderstrecken fel har du startat på rätt längd/bredd-grad eller skapade du bara en tom rutt utan att tänka på de sakerna och sedan byggt på fri hand utan DEM-data? /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Medlem
|
![]()
Jag bygger utan DEM-data. Var inte planerat att göra något såhär seriöst till en början, men nu känns det lite dumt att börja om... Dock irriterar det mig att det är helt fel nu. Antar att vrida på allt blir lite jobbigt.
Edit: Det störde mig såpass att jag behövde testa, har nu vänt på hela kakan så vi har rätt spår åt rätt håll. nu bara till terrängjobbet och en del oviktiga objekt som inte följde med i snurren.
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2010-10-28 klockan 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
![]() |
#487 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det verkar se bra ut! Finns det allt med i rutten, tåg och vagnar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Japp, det följer med ett lok, vagnar samt ett motorvagnssätt i två målningar
![]()
![]() |
#489 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Hade en del problem i början, men nu har det löst sig. Har till och med fått tag på ett tåg som passar meter-rälsen ![]() ![]() ![]() För vidare instruktioner läs denna länk, där jag fått mycket hjälp. http://forums.uktrainsim.com/viewtop...50034#p1350034
![]() |
#490 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Snygg bild Hawk!
![]() |
![]() |
#491 |
Veteran
|
![]()
Tack Pierre
![]() Jo Den behövs för fler och fler freeware-rutter Den har otroligt många och snygga objekt Rutten Sambre & Meuse som jag själv har, kräver IOW Tror att objekt används i Carbonia också.(osäker) Det som är bra med RW, är att man aldrig märker om något fattas, såvida det inte är en bro eller annan viktigt objekt. ![]() Några bilder från Carbonia med ett meter-motorvagn ![]() ![]() ![]()
![]() |
#492 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Ett godståg på slätten.
![]() mvh .... Mats
![]() |
#493 |
Medlem
|
![]()
Mums! =)
![]() |
#494 |
Veteran
|
![]()
Det är rasande snyggt Flying Scotsman
![]() Om man målar det svart, så kan man låtsa att det är ett F-lok ![]() Lite SJ skyltar mm ![]() ![]() ![]() Den tredje varianten som följer med ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-11-07 klockan 05:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |