![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#496 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg har gått på skole på jæren å har tatt tog mye fra klepp til stavanger, eg kjenner meg igjenn, vbsr er den beste ruten til msts mener eg, med goe lyder å det er mange stasjoner eg kjenner meg igjenn på. eg har tatt toget fra klepp til oslo
et spørsmål, når eg tok toget fra klepp til stavanger så mener eg at bryne var etter klepp mot stavanger men sikkert feil det beste eg liker med vbsr er du hører den goe lyden når du kjører over sporvekslingene, det minner meg om før når eg ble dussa i søvn på natt toget, den lyden er savnet i de andre rutene eg har, dk2000, stockhhomsruten å trollhattan 2 men ska ikke si noe stykt for alle dere er veldig flinke å¨lage ruter, sstå på dere gjør en god jobb. å bra dere hjelper hverandre sorry jan mente ikke å spørre å være nyskjerrig hvortid ruten kjem men sånn eg ser no så tror den er ute til kankje sommerferien???? men helt sikkert før jul men syns teit folk spørr, de ser jo det så ta den tid det tar å ikke forhast deg, eg koser meg på vbsr med el 18 å bm7 matriell, no etterpå tenkte eg kjøre mot oslo fra kristiansand, men gler meg mye at vi kan rulle ut fra stavanger mot oslo. så lykke til videre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Kjører du fra Stavanger mot Kristiansand kommer du til Klepp før Bryne Truls
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Takk for alle fine ord.
Til Truls79. Duhusker nok feil der, her er stasjonene fra Stavanger til Nærbø. Stavanger , Hillevåg , Mariero , Vaulen , Hinna , Gausel , Forus , Lura , Sandnes Sentrum , Sandnes (gamle) , Ganddal , Øksnevadporten , Klepp , Bryne , Hognestad og Nærbø
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Medlem
|
![]()
Noen bilder fra Ganddal godsterminal som jeg holder på å bygge opp.
P.S. Er det noen som vet om det er noen slike ramper å laste ned (se siste bilde) eller om noen kan lage disse for meg. De skal stå der bufferne er på bilde 3.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Jan!
Det är likadant som i min rutt och jag gjorde lite annorlunda bygge i Uddevalla. Kolla där 11.97842 58.35130 Volvobilar rullar in från Volvoindustrin. Bra byggt förresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#501 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jeg bygde om noen platformer til Ramper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut!
![]()
![]() |
#503 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va bra det blev! Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
takk for svar, noen tok går jo rett forbi å noen stopper på bryne, eg husker feil men det er jo snart 20 år sia eg tok toget, no er det jo bare på vbsr eg kjører tog hehe
igjen vil eg si fine bilder å gandal ligner, du nærmer deg målet med storm skritt no ja, gled meg det bli en fin dag når ruten kjem ut stå på |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() Håller med ovanstående talare,en fin rutt. ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Medlem
|
![]()
Her er noen flere bilder fra Ganddal godsterminal.
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Börjar bli tjatigt att säga samma sak varje gång, men det är lika snyggt som vanligt!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#508 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Oja! Riktigt snyggt bygge detta!
![]()
![]() |
#509 |
Medlem
|
![]()
Hei meget bra jobbet så langt. Gleder meg til flere bilder. Bruker bare en laptop for tiden. Har solgt den nye pcen jeg har bygget. Den nye var veldig ustabil. Har fått en på jobben som jeg skal legge inn XP på i morgen Søndag.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#510 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |