![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#511 |
Medlem
|
![]()
Da er vel min kjærlighetssorg ingenting i forhold.
Jeg er lei meg for å høre alt det triste ovenfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag hoppas verkligen att att att ni tar er igenom detta och att det går bra med de drabbade i den mån det går! Empati härifrån! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Medlem
|
![]()
Beklagar verkligen, Basse. Empati och tankar även härifrån.
![]() |
#514 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Även jag beklagar Basse, riktigt tråkigt att sådant händer nu inför julen, men bit ihop och kämpa tillsammans med de andra så ska ni nog kunna klara det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Basse:
Beklagar verkligen! Jag har själv förlorat en barndomsvän under väldigt tragiska omständigheter, och vet hur hemskt det är. Jag hoppas verkligen att din Morfar kryar på sig. Sänder en bunt med tankar till dig och personerna runt omkring.
![]() |
#516 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Beklagar verkligen det inträffade, en händelse är mer än nog men tre på en gång, ni har mina tankar, hoppas morfar din kryar på sig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Får tacka för alla kommentarer. Morfar kommer bli bättre, även om han får gå med stödkrage i några månader vilket i hans ålder kan medföra problem senare kanske. Livet känns klart bittert men det går vidare =/
![]() |
#518 |
Medlem
|
![]()
Att gå upp 04.50 för 5:e dagen utav 7 möjliga är inte under några former mänskligt! All form av arbetstid för kl 9 borde förbjudas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
Pröva att gå upp 0335 varje dag istället! ![]()
![]() |
![]() |
#520 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2009-12-02 klockan 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#521 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#523 |
Medlem
|
![]()
Man vänjer sig hörru! Även när det gäller skiftarbete. Ofta börjar dem kl 5 på varuhuset, tur väl det inte finns folk på logistik som pendlar från Malmö varje dag!
![]() |
![]() |
#524 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Allt efter kl 6 är sovmorgon!
![]() |
#525 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Instämmer, det mesta bra på tv börjar runt 19.00 också så det är lagom att stiga upp någon gång efter 6... Eller oj, ni pratar om morgonen, eller?
![]() |
![]() |
![]() |