![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#512 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#513 |
Medlem
|
![]()
Ja, men jag menade att de Dynamiska plattformsskyltarna som är gjorda av Delling för dom funkade inte på min dator (förmodligen för att jag INTE kan uppdatera patchen från typ 38XXXX och uppåt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Lite annat , nu kommer snart en session där man ska få känna på att köra enligt tidtabell, just nu har jag skapat en för linje:10 tur & retur, DVS du kör den vagnen å försöker hålla tiden, i B-parken uppstår de lätt förseningar, även om de bara e ett spel blir man småstressad ändå, när man blir sen, precis som på riktigt.. .. hahaha ![]() ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-03-10 klockan 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Medlem
|
![]()
Hej GBGtram nu har jag installerat den sista delen av själva banan så nu ska jag testa
![]() Rapporterar senare... Senare (07:43): Funkar inte! Senast redigerad av josu den 2011-03-11 klockan 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Medlem
|
![]()
Shit vad tråkigt att de inte fungerar, men de e som sagt , som du själv vet, så behöver du senaste patchen för PT GBG :P
![]() |
#518 |
Medlem
|
![]()
PT GBG uppdateras, lite mera än oväntat , Göta älvbron har fått ett helt ny renoverat brofäste vid centrum ( Mot lilla bommen), sen har Chalmers tunneln byggts om helt & sen har även de uppdaterats med detaljer och en väldigt känd korvkiosk på Mariaplan, hade bjornl fixat, ( tack
![]() ( bilderna är tagna med Iphone ( asså ingen screenshot, pga 2 olika datorer)
![]() |
#520 |
Medlem
|
![]()
Hmm ja livet är hårt och orättvist tyvärr men men.
Snart är de dax för en uppdatering igen där linje:7 har börjat rulla med, även så har vi finslipat områden så som hela Mölndal, samt Tynnered & tunnlarna, Götaälvbron mm ![]()
![]() |
#522 |
Medlem
|
![]()
Hahaha ja de har vi nog gjort, till fler än dig, med de är alltid kul att man kan hämta inspiration och ider från andra. Kul att du bygger GBGs tunnelbana, att dom inte byggde de va troligen att kostnaderna skulle bli galet höga samt vet väl alla vad som händer om du tar ett par spad-tag i märken här... just de.. blålera.. i mängder.. man vill inte äns tänkta på vad de skulle kosta att bygga de.. så man satsade på spårvagnarna och köpte in M28/M29orna på slutet av 60talet...
![]() Nu är vårens/tidiga sommaren uppdatering redan här PT GBG V.1.2 ![]() Nytt för denna versionen: -Nya tunnlar-i hela GBG -Fler signalerade sträckor som verkligheten - Linje:7 kör nu med -Nya om-renoverade områden ( de är inte tomt någon stans i GBG nu!) - Ombyggd: Redbergsplatsen & Frölunda Torg Rutten: http://www.mediafire.com/?pnzyt22k01z41mv Samt sessionen:http://www.mediafire.com/?av541cmz1433sko Vi har även gjort en uppdatering på " alla föremål" i mappen som ligger här: http://www.mediafire.com/?mdxhyd1q2z5n0 mapparna är 5 st som heter Alla_FM_1 ( 2,3,4,5) så du verkligen får nya tunnlarna samt byggnader och spår! ![]() ![]()
![]() |
#524 |
Medlem
|
![]()
Haha ne då inte hela men större delarna av Gbg
Ligger på lera vilket gör de dyrt att bygga ifall Man skulle görs de. Men nu blev de spårväg istället. ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-03-22 klockan 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
E en spårvagnsfanatiker från gbg Vad behöver jag lada ner??? För att få detta att fungera??? Glad för hjälp blir rörd när jag ser bilderna över gbg
|
![]() |
![]() |