![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#511 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Okej!
Jag tryckte flera gånger på länken, men den är inte aktiverad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Har du sjekket mail med ordrebekreftelse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu skrev jag till support virtualrailroads om email problemet.
Min gamla email, är makulerad var kvar hos dem. Hoppas jag får svar. Tack så mycket för du ställde upp!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-11-29 klockan 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Nu fick jag tyska vagnar, äntligen. B5-nydesign syns inte, bara koppel. Är det rätt installerad enligt bilden? Eller kanske fixar du filerna?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-11-29 klockan 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Medlem
|
![]()
Slik skal det se ut hos deg Totte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack! Nu blev det rätt och de syns bra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Medlem
|
![]()
Ble de som på bildene mine eller mangler de det samme som hos traindriverS?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu står de och väntar på loket ska komma.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-11-29 klockan 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Så bra du fikk det til, Totte!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Medlem
|
![]()
Bra du fikk det til ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#521 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Vad jag saknar är Nsb Bm 69, de används flitigt där. Någon norrman kan skapa den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Enig med deg Totte. Vi skulle hatt BM69. Fra og med neste år skal også de nye Flirt-togene (BM75) gå på Bergensbanen som lokaltog. De skal erstatte BM69.
Di4 er også nå tilgjengelig for Train Simulator 2018. Den er konstruert av Øystein på trainsimulator.no - den nye norske 3D-tog-nettsiden. Du må laste ned en lydfil, SD40-2 sound pack, som er linket til. Den er freeware. Link til lokomotivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för loket!
Tyvärr är loket i betaversion. Hoppas att loket ska bli fullt färdig en dag.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-12-04 klockan 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Medlem
|
![]()
Många av dessa DDLs från 3Dtog.com är inte packade i .rwp-filer!
Mycket manuellt arbete man får göra! när det är egna objekt så kan det vara lätt att packa ihop det till en rwp-fil, även om det är beta. När det kommer till ommålningar så är det svårare om man inte snor filer från orginalmodellen. Jag lyckades gå runt detta när jag packade ihop de lokommålningar av RC-lopk någon gjorde här på forumet, med hjälp av RW-Tools, men det är inte lätt och man får göra en research för att bemästra detta!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|