![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#541 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Usch... Våran katt har slutat äta :/ (läste på internet... inte blir man glad av vad man läser..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Medlem
|
![]()
Det har även snöat här längst nere i vårt avlånga land. Det är ett j...a skit!! Jag hatar det vita möget!!!
Dessutom: R.I.P Saab.
![]() |
#543 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men varför hatar du snö? Jag hatar snö endast för att jag tvingas jobba i det. När jag inte jobbar älskar jag denna typ av materia men det kan ju bli lite kallt av det också, vilket jag ogillar hemma. Det blir en hel del eldande av det!
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Förstår mig inte på kursansvarig som gjort seminariegrupper för 160pers när vi är 232studenter och när jag kommenterar detta så säger han att han inte kommer öppna fler grupper. Hur han tänker är ett mysterium -.-
![]() |
#545 |
Medlem
|
![]()
Nu har det gått ett tag och min Raildriver har inte kommit än!
![]() |
#546 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
två killar från mina paralellklasser blev brutalt nedslagna av ett gäng äldre killar idag. handlade om en uppgörelse, tänker inte gå in på det här, men sjukt är det och jag känner mig inte säker i skolan just nu.
![]() |
#547 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#548 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har dragit på mig en ordentlig förkylning, hemskt ont i halsen men iaf ingen feber.
![]()
![]() |
#549 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja verkligen! Nu blir man efter i skolarbetet också och måste säkert jobba hemma för att komma i kapp...
![]()
![]() |
#551 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
*** tror jag pajjade mobilen när jag försökte instllera ett tema (man måste.. ta dem lite "komplicerade" vägarna") Hoppas jag kopierae filerna...
![]() EDIT: Kopierade alla filerna ![]() EDIT2: Inget jag vill göra om.. men nu funkar det felfritt ![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2010-02-16 klockan 22:50. Anledning: :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Kommer inte komma till föreläsning imorgon då inga tunnelbanor ovan jord går. Får se om man kommer in till kontoret senare ens...
![]() |
#553 |
Medlem
|
![]()
Viasat har tagit över Premier League från Canal Plus. Riktigt tråkigt!
Nu sket sig hela TV-året och man kanske blir illa tvungen att säga upp Boxer och skaffa den där sörjan och bli utan Kanal 9!
![]() |
![]() |
#554 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
Tycker det är tråkigt att Viasat inte ska köra La Liga längre ![]() Hoppas iaf att Henrik Strömblad och Glenn Hysén kommer att kommentera tillsammans igen snart. De är ju världsklass tillsammans ![]()
![]() |