![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#541 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej på er alla som troget väntat länge!
Jag har nu överfört rutten till Mazz för att släppa den till Banbyggarna. Rutten är första delen som sträcker från Oslo till Kornsjö och är ungefär 15 mil lång och körtid omkring 3 timmar med uppehåll i större stationer. Vi får se hur det blir med Banbyggarna sen. Komprimerad är den 316Mb stor och extraherad är 905Mb. Rutten kräver minst 512 Mb ramminne, men rekomenderas 1024Mb. X-Tracks 3.12 eller uppåt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Woho!
Riktigt härligt att höra Totte! Grattis, eller vad ska man säga. Har du några aktiviteter/tågset med i paketet? Och kommer du fortsätta mot Göteborg nu eller tar du en paus?
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2006-05-02 klockan 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Ja, jag har gjort aktivitet till rutten. Det är ensamt Linx-tåg som guide. Startar från Kornsjö till Oslo. Det är inte lämpligt att göra en stor aktivitet, orsaken alla har inte så många tågset. Jag tar paus till hösten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Medlem
|
![]()
Ojojoj! Underbart. Totte är våran hjälte! Nu tänker jag sitttrejka tills jag har laddat hem och provkört*hehe*
![]()
![]() |
#545 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Spännande, jag väntar...
Hälsningar OM |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() ![]() ![]() ![]() Grattis får man säga!! ![]() Verkligen kul att den är färdig nu! Väntar med spänning att få köra den!! ![]()
![]() |
#547 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt att den är klar!
Förstår att du behöver en välförtjänt paus nu. Hoppas du fortsätter mot Göteborg i höst... Tack för ett storartat jobb!
![]() |
#548 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
-har man väl i princip gjort länge nu, i spänd förväntan, på släpp.
Ett stort grattis till lyckat jobb Totte. MVH Uffe.
![]() |
#549 |
Medlem
|
![]()
Grattis Totte!
Äntligen har del 1 kommit ![]() Det ska bli jätte roligt att få köra på rutten. Och dessutom på en verklighetstrogenrutt. Lycka till med det fortsatta byggandet ![]()
![]() |
#550 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
Merkelig hvor trege Banbyggarna er, du kan jo også laste den opp på train-sim.com og trainsim.no.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Vad rolig att du släpp din rutter.
Jag är rätt stolt över dig för du har jobbat hård med den rutter. *bravo/applåder* |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
Okey! Da vet jeg det, men det hadde vært bedre om han hadde lastet den opp på flere steder, men han velger jo det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Gratulerer Totte!!
Dette har vi ventet på så lenge ![]() ![]() ![]() Vi ser fram til fortsettelsen! Hälsningar från Roar H (norrbagge) |
![]() |
![]() |