![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#541 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Funkade direkt. Det är inte första gången man gör det misstaget...
LogMate funkar, hade fel filter som du skrev. Vad gött att man kan ändra delar av childobjekten via lua, då slipper man göra en för varje inställning. Skall definitivt utnyttja det. Stort tack, detta har fått mig på banan igen. Gött!
![]() |
#542 |
Medlem
|
![]()
Det där med att ha en lightsOff() funktion ger faktiskt ett mycket tillfredsställande blink när man byter inställningar. Inte dumt.
![]() |
#544 |
Medlem
|
![]()
..och även viss framgång i bistrovagnens åka-med-modell.
11.jpg
![]() |
#545 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
För att få igång felmeddelanden i LogMate måste mycket riktigt uppstartsparametrar sättas i Steam.
(eller via genväg om man inte har spelet via Steam) Nedan är hur det ser ut hos mig och det är ovärderlig hjälp för avlusning. Höger klicka på 'Train Simulator 2014' i vänstra panelen och välj 'Egenskaper', sedan knappen 'Ange startalternativ...' ps har någon sagt att modellen ser fantastisk ut? /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Medlem
|
![]()
Grunden till den nya passagerarvyn. Ursäkta att det är så mörkt, har inte installerat lampor än.
Det är mycket mysigare än tidigare version, mer "x2-feel". Det kommer bli kalasbra! Ta inte färgerna för givet, de är bara för att hjälpa mig måla på rätt plats. Ni vet, hålla sig innanför linjerna ![]() 12.jpg
![]() |
#548 |
Medlem
|
![]()
...och där slängde vi in lite ljus. Aktiveras med skript när man sätter sig i vagnen.
Var fundersam på hurvida antalet ljuskällor påverkade prestandan, men kan sova lugnt inatt. [Edit] - Kanske skall minska ljusintensiteten på dagen och kanske öka något på natten. Taget mitt i natten och mitt på dagen. 14.jpg 13.jpg
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-07-02 klockan 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#550 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Helt otroligt!!!
![]()
![]() |
#551 |
Medlem
|
![]()
Skall sluta spamma nu, men tänkte bara visa att man kan byta plats till stolen bredvid med piltangenterna om man vill. Även taget på natten.
16.jpg
![]() |
#552 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Haha! Tror jag talar för alla när jag säger att du gärna får spamma så mycket du orkar!
![]()
![]() |
#553 |
Medlem
|
![]()
Skulle vilja ha en vy mot andra hållet också.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Uj! Ramlade av stolen. Fruktansvärt bra gjort!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Otroligt snyggt... Jag är beredd att betala för tåget. Antingen som donate eller en summa, typ 100-200 kr. Varför skall x2 vara billigare än Rc loket, som inte ens har en cab....! Det är du värd ![]()