![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#556 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
mente var no ikke det som var meningen ivertfall å mase, gleder meg bare så veldig til å kjøre tog på vbsr5 fra stavanger, tøffe bilder med sjø å båter, dette blir det beste du ha gjort du å bønan, stå på det blir veldig bra eg gler meg å det tror eg mange andre her inne gjør å:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei igjen
Her er noen bilder fra Jåta holdeplass med Viking stadion. Det blir ikke bygd så mye et par uker fremover da jeg skal cruse til Geirangerfjorden.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 Senast redigerad av jkriste2 den 2012-05-16 klockan 03:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Snyggt!
![]() Får önska dig en trevlig kryssning Jan, då hinner jag bli klar med min del i tid kanske... ![]()
![]() |
#560 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
vil bare si me enig i det lukas å bønan skriv, det er veldig bra at du har fått med viking stadion, mega fett de bildene
å gled deg til cruiser i geirangerfjorden, det er veldig fint der, vi har mye fin natur her i norge. ta deg en vel fotjent hvil fra vbsr4 å kos deg mye, du er så flink så no blir det sikkert godt med en fin båt ferie ![]() GO 17 MAI |
![]() |
![]() |
![]() |
#561 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Har akkurat kommet hjem fra Helsinki, og det ble da togkjøring til og fra Stockholm. X53-2 Regina er et flott tog!
Glad den finnes i MSTS. Og forresten, reiser på sjøen er alltid en nytelse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Medlem
|
![]()
Takker for alle svar og ønsker.
![]() Reiser først på Søndag hvis det ikke blir losstreik. ![]() Her er noen bilder fra Mariero Hp.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Personlig har jeg i over 20 år hatt en sterk dragning mot tog i sveariket. Etter at jeg pratet litt med lokføreren på toget fra Sverige forrige uke, ble jeg inspirert av å kjøre X53-2 fra Halden til Göteborg med vekt på hastighet-tilpasninger, og brukte 80 min på turen, med stopp på Kornsjø, Ed, Öxnered og Trollhättan. Man kan ha lett for å bli nervøs når en streik kan true en planlagt reise... Ikke noe gøy. Har heldigvis ikke opplevd det. Det er verre enn at noen TV-kanaler truer med streik rett før fotball-VM... Hvis du kommer deg avgårde, så kos deg, Jan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Veteran
|
![]()
Ser mycket bra ut. Har alltid gillat att köra längs med havet!
![]()
![]() |
#566 |
Medlem
|
![]()
Da er jeg tilbake igjen.
Et meget fint cruise selv med streik, ble transportert fra Oslo med buss til Gøteborg for å gå ombord på Vision of the Seas. Her er noen bilder fra Hillevåg.ca. 3km fra Stavanger.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Kjekt å ha deg på arenaen igjen . Flotte bilder ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Veteran
|
![]()
Ser mycket bra ut!
![]() ![]()
![]() |
#569 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sist gang jeg tok buss til Göteborg, endte jeg opp i Luleå. Nå er det vel kort tid igjen, Jan? Hva blir det neste?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Välkommen tillbaka till bygget! Snygga bilder! ![]() |
![]() |