![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#5851 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
snygga bilder Egonrow! Kul att det är någon som fyller screenshot tråden med tre-fota bilder! Jag brukade göra det men sen så ramlade jag in på den breda vägen.
![]() Jag gillar verkligen det öppna landskapet antolb! Önskar att jag kunde bygga så. ![]() Mycket snygga bilder på t43;an och t44;an ekan! Och precis som Egonrow sa, det är något speciellt med att se ett rapid lok ute längs linjen! ___________________ Det är inte bara ekan som är ute med ett t och kör ![]() ![]()
![]() |
#5852 |
Medlem
|
![]()
En liten enkel bild från min bana
med lite nytt.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5853 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
![]()
tack för kommentarerna!!
![]() men ni andra visar grymt snygga bilder! ![]() Slänger upp 3 bilder till på den "nya" linjedragningen som då går från Träby sågverk upp förbi Skogstorps virkeskran och sedan ner till Lövsta skogsavverkningsområde! (Påhittiga namn visst?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5854 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
rely: Ser att du har fått till den rätta snittsen på all eldragning, mycket realistikt gjort
![]() Övriga kommentarer är fortfarande överflödiga ![]() ![]() ------------------------------------------------ Hammar'n: Va f*n, har du snott min gammla TGOJ-målning, å tapetserat om Marcus T44:a med den!!?? ![]() ![]() ![]() Ser inte så tokigt ut ![]() (Det kommer snart en "riktig" ![]() ![]() ------------------------------------------------ Egonrow: TJUUUUSIGT ![]()
![]() |
#5855 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5856 |
Veteran
|
![]()
Hammar'n, du får nog göra lite värre "tavlor", om du ska lyckas reta upp någon, hehe
![]() ![]() ![]() ----------------------------------------------- Ett sådant här lok var på besök i Sundsvall nyligen, och drog kombitåget till Sala/Göteborg. Här gästar det Trångboda ![]() ![]()
![]() |
#5857 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5858 | |
Veteran
|
![]() Citat:
----------------------------------------------------------- Ett alldeles gratis Ra-lok ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5859 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]()
Bilder från Ljusneberg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5860 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Mycket trevliga bilder.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5861 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Efter en tågluff i Tyskland kommer man tillbaka och får se allt detta fina?!
![]()
![]() |
#5862 |
Medlem
|
![]()
Fint ni alla bygger!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5863 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Grymt snygga bilder rac_hammer, Egonrow, ekan och antolb!
_______________________ Jag är fortfarande så tagen av t44orna så att jag har suttit och kört timmertåg hela veckan! ![]()
![]() |
#5864 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
fina banor ni bygger!!
![]() |
#5865 |
Medlem
|
![]()
snygga banor
![]() rely va hittade du pickupen på bilden? Kommer en liten bild från mig på ett litet korsningsbyte |
![]() |
![]() |