![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hobo, vad är det för olika (speedtrees)träd du använder på den sista bilden här:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=5011
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Speedtrees? hahahaha.. typiskt mig att inte veta vad det betyder, men jag skall kolla i morgon vad det kan vara för träd.
är så road av mitt sätt att göra saker. Jag målar med det jag hittar, men bryr mig inte om vad färgen heter är eller var den är tillverkad... typiskt bohemiskt konstnärssätt att tänka.. ![]() ska kolla i morgon vad det är för träd som sagt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Nu ska vi se...
Träden på bilden kommer ur en serie. Här kommer namnet på två av dem som finns på bilden. 3D1_Pg_BMO_S5-1401 3D1_Pg_BMO_K1-1887 Som vanligt jätteroliga namn som är lätta att komma ihåg. NOT! Hoppas du hittar dem. Antagligen kan de komma från ett trädpaket från någon rysk sida. Senast redigerad av Hobo den 2011-05-25 klockan 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Då var det kanske inte speedtrees, har du någon kuid på dem? Hittar inget med det namnet.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Någon som vet vart man kan hitta lutande hastighetsskyltar?
Har sätt att flera har det, det jag menar är dom nya svenska fast lutande. Mvh Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Det är de vanliga scenery-skyltarna som man sedan väljer roteringsverktyget på och håller ned shift samtidigt som man roterar.
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
Var hittade du den plattformen? Tack på förhand! ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
Bara en fråga, var hittade du bussen på den näst sista bilden?
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Tack!
Bussen är en ommålning jag gjort från http://bustrainz.ucoz.ru/ Sidan är på ryska så om du inte kan det kan det vara bra att kunna översätta sidan ex. med "Google toolbar" Jag har tittat men hittar inte nedladdningslänken för just den buss jag använt men det finns andra fina b.la en Scania jag hittade idag ![]() Behövs några delar för att bussarna ska funka, hittas här: http://bustrainz.ru/ Lycka till!
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jaha, jag hade hoppats på att du visste vilken det var. Själv har man lite brist på fina boggi-bussar.
Jag har iaf. varit på de sidan 100-tals gånger, i och med att det finns så snygga bussar där. Men iaf snygga bilder, min kompis har en mormor som bor där så jag har fått höra namnet Järna ett par tusen gånger. Men jag har aldrig sett hur det ser ut!
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Jaha! Hade jag inte en aning om.. Hittade bara på ett namn men nu vet du hur det ser ut
![]() Jag kan ju alltid fråga kreatören om jag får lägga ut den här på forumet... Är ju en rysk buss från början, "Volganånting" hete den, men har gjort om den till en Scania.. ![]() Ska skicka ett mail till killen..
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
![]()
Tjabba!!
Hittade ett par snygga vagnar här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=26156 Någon som vet vars man får tag på dessa? Tack på förhand!! mvh: Emil |
![]() |
![]() |