![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Nu har jag byggt lite på mitt Öresundståg. Jag har lärt mig mer om TSM och har vi tur så kanske jag kan göra den färdigt nu i sommar. ![]() ![]() Om den blir färdig så tror jag att det kommer att bli målning i både X31 och X32. ![]() Det största problem ja har är att göra fönstrena genomskinliga och att bygga det inifrån och lite annat men jag lär mig. ![]() Så håll tummarna ![]() MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Jag håller tummarna så det värker i dem för ditt Öresundståg. Det råder en kronisk brist på Öresundståg! Har inte heller fått Kustpilen att fungera som finns för nedladdning här.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Lyckas inte att få in Y2 i spelet? Kan du förklar hur du gör när du ska installera tåget.
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Problemet för mig med Kustpilen, som alltid när ett tåg krånglar, är att det saknas filer. Är det då dessutom en .exe-fil man laddar hem så avstannar bara insallationen. Har laddat hem Kustpilen mängder av gånger (vill så gärna ha den!) men alltid med samma resultat. Tyvärr stannar installationen efter två ynka filer... [xx(]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Kolla om det är någon inställning i ditt antivirusprogram eller brandvägg som ställer till det. ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jag tänkte bara fråga om någon kan tipsa om hur jag ska göra gummikyssen på ö-tåget i TSM? Har alltid haft problem med den.[xx(] Håll tummarna! MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kolla denna guide: http://members.shaw.ca/railways/tube...bend_tube1.htm
Kanske funkar att göra så för bälgen?????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finns X30 - Öresundståg till MSTS? | henke_89 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 30 | 2004-08-10 09:41 |
AFM7 till MSTS | Erik Götborg | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 2004-06-04 18:11 |
Vagnljud till msts finns det? | Orbiter fan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-08 09:31 |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-29 10:50 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 22:26 |