![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#601 |
Medlem
|
![]()
När jag ska göra en aktivitet för att kunna köra Tunnelbanebetan så blir det: Failed to load track database, vet någon vad detta beror på i just detta fall? Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Då har du nog inte installerat Xtracks ordentligt. I vilket skede kommer detta upp?
![]()
![]() |
#603 |
Medlem
|
![]()
När jag kommit in i MSTS Editor and tools och går till Activities och klickar på New activity så ska jag skriva in namnet då väljer jag New activity kort och gott och klickar på ok då kommer det en pop-up ruta som säger så
Senast redigerad av Jonmpa den 2010-07-20 klockan 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Veteran
|
![]()
Då är det Xtracks som fattas, eller så har du en inaktuell version av Tsection.dat.
![]()
![]() |
#605 |
Medlem
|
![]()
Kan du lägga upp banan?
Vill gärna ha den! Laddade ner din demobana men den fanns inte i MSTS när ja startade upp... Men jag tror jag laddat ner din BETA-bana på en annan dator och jag tror den inte funkade p.g.a. felrutor. När man tryckt jag på en kommer det en ny och när man trycker jag på den så kommer det en ny till o.s.v. Men fortsätt gärna!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Veteran
|
![]()
Om du läst igenom tråden ordentligt, hade du sett att rutten har funnits tillgänglig ganska länge.
![]() ![]()
![]() |
#607 |
Medlem
|
![]()
Detta var mycket uppskattat!
Har bytt till datorn med din bana installerad! Har laddat ner Xtrack och Newroads! Föresten, gör man objekt och stationer i 3Ds max eller? Sugen på att fortsätta!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Veteran
|
![]()
Ang. hur man gör 3d-objekt, så får du fråga någon annan, för det har jag nämligen ingen aning!
![]() ![]()
![]() |
#609 |
Medlem
|
![]()
Men, du!
Vart finns spåret till blåa linjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Veteran
|
![]()
Rutten är inte färdig, massor med linjer saknas, det finns inga signaler och landskapet är bara halvfärdigt på vissa delar av rutten. Intresset tog slut innan rutten var klar, tyvärr.
![]()
![]() |
#611 |
Medlem
|
![]()
Efter och kört fram och tillbaka så roar jag mig nu med att göra installationsprogramm och activites...
Inte det enklaste ![]() N`åt funkar inte!!! Har startat en tråd om hur man gör objekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Veteran
|
![]()
Aktiviteter till rutten lär inte funka då signaler saknas.
![]()