![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#616 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag älskar att jobba på vår nattur (21:27-06:00), man kör ett varv till Kårsta och klargör sedan 10 tågsätt på Östras spår 2-5. MEN! Jag blir så less på alla förare som skyltar morgonens tjänstetåg med deras norra destinationer... Det är ju inte en käft som ska åka med dem, så skyltningen ska alltså förbli "Stockholm" i destinationsskylten och "Ej i trafik"-skylten uppsatt i den högra vindrutan.
Ett skitproblem, men det stör mig. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Självklart ska inget funka. Datorn laggar, trainz krashar, ett utav mitt projekt blir fel hela tiden, lan's Xoa5 funkar inte och förstöra dator-spelet verkar inte längre finnas! Ser ut som om dator får uppleva spelet själv! Ser fram imot det!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#618 |
Read-only
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
piss i motvind eftersom alla på jobbet gnäller över att det är kallt här inne. det betyder att alla fönster är tillbommade och öppnar man lite lite får man snabbt ett par skrik i sin rikting. tilläggas bör att jag jobbar i ett konto högt upp i ett hus och med 50 datorer stående, det är inte kallt här inne! och pga att man måste springa ut i kylan då och då för att ens kunna koncentrear sig så håller jag på att blui dunderförkylld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag blir galen på Auran, trainz och allt som har med det att göra.
![]() |
#620 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#621 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Började för ett halvår sedan eller något, men har inte blivit klok på det. Köpte det i stort sett för att köra tunnelbanan och C20, men har inte fått igång tunnelbanan. Nu har jag avinstallerat spelet för att installera det igen, men såklart krånglar det.
![]() |
#622 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kom hem från Malmköping idag, kan väl räknas som negativt?
![]() Men jobbigt att "befästa" (stoppade mest) slipers, blir jobbigt/varmt, och regnigt var det... ![]() ![]()
![]() |
#623 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det aldrig trevligt att lämna Malmköping. Efter 35 års regelbunden tjänstgöring var jag tvungen att lämna i fjol då jag fick allvarliga problem med mina leder.
Gläd dig åt att kan komma tillbaka.
![]() |
#624 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#626 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
En konduktör hos oss blev attackerad och nedsparkad av fyra klottrare ombord på ett tåg, han fick sys i ena armen och ett finger blev brutet. Nu har åtalet lagts ned i brist på bevis... Man blir ju förbannad!
![]() Dags att fixa övervakningskameror på våra tåg bums! |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Japp, alla arbeten är en smal sak i denna bransch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-11-17 klockan 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
I vissa länder (bl.a Polen) har man på bussar ett slags glas som skyddar bussföraren, det skulle vi ha i Sverige också! Åtminstone i Stockholm. ![]() |
|
![]() |
![]() |