![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#616 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tack Wsaebo för aktivitet! Och tack Magnus om TSUnpack. Vill visa bild.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#618 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Hawk!
Det var verkligen vad du har gjort häromnatten! Positivt var ju att du kunde få ner storleken så mycket. Jag visste inte hur man gör så med RR. Problemet var ju engelskan var svår för mig. Fina bilder! En sak är luftledningstrådarna du tog bort gillar jag inte, jag har jobbat mycket med att placera stolparna efter trådens kurvvinkel. Det ser mer verkligt ut då. I Norge är ju högertrafik där. Vissa bilder visar att du körde vänster, hihi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
[quote=mikael512]Hej Roar,
kan du ge ett exempel på ett filnamn som saknas? Har du kollat om filerna finns i zip-filen? Kanske du ska ladda ner zip-filen på nytt? Mvh Mikael[/QUOTE Hei Mikael, jeg lastet ned ruta en gang til og reinstallerte. Da gikk det!!! Har prøvekjørt den fra Sandvika til Moss. Nord for Ås var det lite som kunne minne om dagens strekning, men for all del: All ære til Totte!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Trykket på feil tast her, men igjen: ALL ÆRE TIL TOTTE!!!
Fra Ås og sørover: Tatt rett ut fra Østfoldbanen. Moss st må være noe av det vakreste jeg har sett på MSTS. Men litt synd hvis bare kan starte i Sandvika. Bør vel også starte i motsatt retning? Det ordnes vel? Men; Ruten var veldig flott og detaljert. Kan ha det mye moro her Mvh Roar |
![]() |
![]() |
![]() |
#621 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hej Totte ![]() Bry dej inte om på vilken sida ja kör, ja bara testkörde... Eltråden har ja själv valt bort under options. Vill man se tråden så gör man det, om man inte väljer bort detta under options Ha de ![]() Men om du inte vill ha min version av rutten publicerad, så har ja full respekt för detta. Ha de ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-05-14 klockan 04:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Medlem
|
![]()
Om du vill wsaebo så kan jag lägga upp den på Banbyggarna.se tillsammans med rutten?? Så hittar alla som vill ha rutten aktiviteter till den på samma ställe...
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Sluta "slåss" pojkar (Totte o Hawk)!
Jag hoppas vi får Hawks förfining av denna fina rutt upplagd. En bra rutt som blivit ännu bättre! Om man vill köra med ledning eller inte är väl upp till var och en. Vissa (t.ex. jag) gillar inte orginal ledningen...
![]() |
#624 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
|
![]() Citat:
Det kan du godt gjøre, men det var egentlig kun ment som en testaktivitet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Har nämligen gjort en två-tre stycken, men de är det vänstertrafik i. Skulle bara vilja säga dock, att det är en otroligt härlig rutt! Så jag har längtat efter den.
![]() |
![]() |
#626 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Hehe, bråkar jag? Nej, jag vill inte bråka alls. Javisst får alla göra precis som ni vill med rutten. Det är bara roligt att se bilder från er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jätteroligt att ni alla tycker om rutten! Jag försöker skapa ny aktivitet med tågmöte från Kornsjö till Oslo. Få se om jag lyckas med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Fantastisk rutt, Totte!!
Äntligen en "riktig" svensk rutt... och norsk ochså för den delen! ![]() Bra jobbat.
![]() |
#629 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Jag kan bara hålla med.En fantasisk rutt TOTTE. Men en fundering ,vad går det för tåg från svergie-Norge/Norge-Svergie och vilka kobinationer.Går alla hela sträckan eller bara bitvis.Likadånt vad går det för tåg lokalt i norge på sträckan.Vore kul med lite komentare och tågkombinationer. Sen en fråga till.Vad hittar man någon förklaring på dom norska signalerna och skyltar. Ha en trevlig tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
Har virkelig ikke Sverige skiftet fra venstre til høyretrafikk på jernbanen?
Jeg vet at det er venstretrafikk på t-banen i Stockholm, men at det gjaldt jernbanen visste jeg ikke! |
![]() |
![]() |