![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#631 |
Medlem
|
![]()
Kultlegender helt klart!
![]() |
![]() |
#632 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Mvg på mitt engelska arbete, Mustasch biljetter fixade och Johnny Cash i lurarna, kan det bli bättre än så på en dag ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Guitar Hero World Tour beställt
![]()
![]() |
#634 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Grymt! Köp Greatest Hits när du har råd också! Riktigt kul låtar på båda spelen!
Själv så är det mycket positivt. En skoldag kvar, alla prov avklarade. Alla cookies på datorn är nu borta ![]()
![]() |
#635 |
Medlem
|
![]()
Har haft två härliga dagar med kampanjande och värvat medlemmar och väljare för att göra Reinfeldt arbetslös om ett år!
![]() Dessutom är biljetter fixade till Winnerbäck i Östersund i december och information om arbete i Norge fixad med hjälp av arbetsförmedlingen. Som grädde på moset (eller Delicatobollen som jag just nu äter) så är vädret enormt fint i Åre med en enormt vacker vit färg på bergstopparna, Me like! ![]()
![]() |
#636 | |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Om jag fattat rätt tidigare så kör du lastbil och kommer att få svårt med detta om röran kommer till makten.
Kenny Senast redigerad av Rc1166 den 2009-10-22 klockan 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kampanjnamnet menar inte till att göra honom bokstavligen arbetslös, det vet vi nog alla att han kommer få jobba med något annat. Däremot har vi en alldeles för hög arbetslöshet (Bland ungdomar är arbetslöheten uppe i 27% just nu...) Ja, vi bör nog tänka om redan nu om vi verkligen vill ha en regering som lånar pengar för att sänka skatterna i en lågkonjuktur, för att kunna ge pengar tillbaka till människor som redan har alldeles för mycket pengar medan de arbetslösa, sjuka och andra som är utanför på något sätt får ett allt sämre liv. Men att diskutera politik här tänker jag inte göra, det får vi i så fall ta via PM eller något annat. Angående mitt jobb som chaufför är det inget jag ämnar hålla på med i resten av mitt liv, och det främsta där är att vänta ut konjunkturen även om det finns vissa politiska åtgärder man kan göra även där...
![]() |
![]() |
#638 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Efter en så här slitig dag på jobbet så förtjänar jag banne mig en slovakisk öl!
Psccchhhhhhh! Klunk klunk klunk klunk. ![]()
![]() |
#639 |
Tidigare ssg
|
![]()
Lönelyft på 3 papp imorn
![]()
![]() |
#640 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
En skoldag kvar sen är det höstlov
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#641 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja var ska man börja ?
![]() 1: Klar med 2/3 delar av allt arbete så att nästan allt är inskickat till läraren nu 2: Hallowen fest på skolan i kväll, många bra band som spelad, var riktigt trevligt! 3: Konsert om 2 dagar Ja och en massa annat skit skojj som hände på festen, men som jag kanske inte borde ta här då det inte var jag själv som klädde mig "annorlunda" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Medlem
|
![]()
Ja, det är likadant för mig! Ska bli skönt med en vecka ledigt
![]()
![]() |
#643 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Instämmer! Samma här, höstlov. Jätteskönt ska det bli.
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-10-23 klockan 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu är det tre veckor off från skolan! En vecka lov på mallis och 2 veckor prao
![]()
![]() |
#645 |