![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#661 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Får "Failed to create track database" i AE...
![]() |
#662 |
Medlem
|
![]()
Låter som det är något spår du saknar. Testa att instalera om X-tracks kanske?
Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Medlem
|
![]() Citat:
är genomfört.
![]() |
![]() |
#664 |
Medlem
|
![]()
Okej, problemet är nu löst.. väntar nu på Hawks superfina "uppdatering".
![]() |
#665 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#667 |
Medlem
|
![]()
Då skall vi se, har nu kört Halden- Oslo, blev lite sen till Oslo men är inte direkt förvånad då jag kunde konstatera att MSTS räknar fram en tidtabell med mindre körtid för sträckan än i verkligheten..........
Vad finns då att säga om rutten.... Jättesnyggt Totte!!!! Inga större problem att känna igen sig på det flesta ställena. Rutten flyter på bra trots brist på RAM minne i min dator. Gillar särskillt att du förtätat kontaktledningstoplparna i kurvorna och att de byter sida på enkelspårsträckorna. Man får dock ha starka nerver bilförarna på rutten kör gladeligen igenom bommarna på ett antal ställen ;-) Hoppas verkligen att du fortsätter med rutten till Göteborg, den är kanon bra. Har dock några tips för framtiden. - Inga kurvor på linjen som är under 300 meters radie. jag bliev nästa åksjuk på vissa ställen... ;-) - Öka gradvis stigningen med ett antal kortare spårbitar. Det ser snyggare ut så. - Lägg gärna in en lite rak bit i skarp S-kurvor i mitten, ser också snyggare ut. Tack för en av det bästa ruter jag kört. Ha det bra Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej alla Forumvänner!
Nu är rutten Light färdig efter jag gjort omfattande signaljusteringar, vilket gör att Bill aldrig ska mera visa sig. Hawk lägger upp rutten åt mig till BanByggarna inom kort. Ett stort tack till Hawk som gjort allt för mig.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hva var felet? // Arnt OK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | ||
Guest
|
![]() Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#671 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#672 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Varför jag justerade signalernas placering var det fel för mig och det funkade inte så bra. Jag tog bort en del, flyttade för det mesta till rätt plats och la dit nya signaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
En kanon rutt måste jag säga..
ÄR bara seg att ladda upp men det bryr jag mig inte så mkt om.. Hur kan jag göra för att det inte ska hacka så hemskt i städerna.. Där är det hemskt att komma in.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Vänta ett par dagar, så kan man ladda hem Trollhattan_Light från http://www.banbyggarna.se/. "Trollhattan_light.zip" 96 Mb Den hackar minimalt och laddar snabbt. Ladda även hem zip-filen mä fordonen. "fordon-till-trollhattan_light.zip" 18 Mb
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-05-29 klockan 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Medlem
|
![]() Citat:
// Arnt OK |
|
![]() |