![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#691 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jag har inte ens berättat för minna föräldrar. Jag känner mig bara som en idiot då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det borde du göra ändå! Att bli knivhotad är allvarliga saker!
![]() |
#693 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Varför skämmas för att vara knivhotad, det var ju inte ditt fel? Polisanmäl i vilket fall som helst, att bära det inom sig gör inte situationen bättre!
![]() |
#694 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Håller med såna där som hotar en till döden borde inte vara ute bland vanligt folk!
![]() |
#695 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#696 |
Medlem
|
![]()
Föräldrarna är din förmyndare, din målsman. De har ansvaret över dig fram tills du är 18 och myndig. De ska vara de första som ska underrättas, så de sedan kan ta kontakt med polisen för vidare utredning.
Varför är du rädd för att berätta det för dem? De ska ju skydda dig?
![]() |
![]() |
#697 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
En till nära-döden sak hände igår. Det var en vuxen man och kvinna som verkade förvirrad vid en T-banestation (utomhus). Det verkade ha tappat c:a 270kr som blåste ner på spåret. Vad gör man, hämtar dem på spåret! För att göra saken värre, så kom Tunnelbanan på samma spår som de var på! Tack och lov lyckades Tåget stanna och de kom upp på plattformen helskinade. Men ändå, helt idiotiskt att man inte åtminstånde kunde ha väntat till tåget hade gått! Tack och lov skadades ingen, men stackars föraren måste ha fått en rejäl chock!
![]()
![]() |
#698 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Du borde anmäla, det är ju solklart tycker jag iaf.
Har du inte så mycket med personerna ifråga att göra, så är det nog rätt lugnt. Värre kan det vara att gå i samma skola. Brott mot knivlag är dumt lika så hot är dumt. Att berätta för dina föräldrar är smart, dom lär märka på dig att du mår lite dåligt, som är vanligt efter att något sådant inträffat.. Du kan gå till polisen själv. Oavsett hur du gör kommer dina föräldrar få reda på det. Det bästa är berätta det för föräldrarna, för då kan gom hjälpa dig, stötta dig genom hela processen.
![]() |
#699 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jo det är jätte jobbigt med det som hände i Lördags. Har haft det jätte jobbigt hela veckan har nästan inte kunnat vara med på nån lektion alls har mäst suttigt i soffan i skolan och varit depig hela veckan. Ha det roliga är att jag skriver detta på en data i skolan.
Vi har bild lektion fast det är tråkigt slutar ändå snart fast då ska jag på möte ![]() Men mina föräldrar vet om att jag har blivit knivhotad nu ![]() Men det har varit en jätte jobbig vecka för mig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Usch låter hemskt
![]()
![]() |
#701 |
Tidigare ssg
|
![]()
Edit: Läste inte ditt senaste inlägg. Hoppas det löser sig och att de skyldiga ställs inför rätta.
Senast redigerad av Eric B den 2011-02-03 klockan 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
1. vista fungerar aldrig.
2. route geometry extractor funkar inte med vista. 3. Mitt msts la av för några veckor sedan. 4. Min dator vägrar fatta att jag ska installera xp. 5. SJ är ett skämt. 6. Utvecklingen av msts 2 lades ner. 7. Skolan är det tråkigaste som finns. 8. Ridningen går alldrig bra nu för tiden. 9. Min hårddisk är för liten. 10. Allt annat som är iriterrande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Är det Lap Top du har? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hos mig har bussarna gått i tid! Dock är det snorhalt på vägarna!