![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#691 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
Draumkvedet er en middelalderballade som handler om en ung mann som heter Olav Åsteson. Han sovner på kirketrappa på julekvelden og drømmer at han reiser gjennom himmelriket og dødsriket (en kamp mellom de gode og onde). Han drømmer også at han skal stå for dommens dag. Han våkner 13. dag jul og forteller om drømmen sin til folk. Mange komponister har satt musikk til denne teksten som finnes i mange utgaver. Jeg har brukt symfoniorkester, kor, solister og hardingfeler. Tilbake til hovedsporet: Jeg syns ikke motorvognsett har den samme vognslærka som vanlige personvogner har. Kanskje jeg skal bruke det på BM 68. De fleste nye motorvognsett er nærmest stillegående. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Historien var veldig intresann , har aldri hørt den før ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Medlem
|
![]()
Jeg vet ikke helt hva det blir til.
Kan bli et kappløp mot VBSR5 ha ha. Personlig håper jeg på seier til Jan og Bönan... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
hei eg gleer meg mer å mer, eg leste det du skrev om at pathene ikke går, men er jo ikke farlig for tipper vi for med pather til vbsr5
det er vel all testingen som tar noen dager no tipper eg? men kjem den til nedlasting her eller på banbyggarna????? eg bare spør mene ikke å være masete å utolmodig det blir uansett veldig gøyt å kjøre ruten, kjekt hvis kan skrive litt info om det er sånn installme bat eller man bare kan legge mappen i ruter å begynne å kjøre med en gang lykke til med all testingen, eg syns dere er mega flinke ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Ruten kommer ikke med noen Instalme.bat fil det blir kun å pakke ut å legge i rute mappen.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
takk for info jk
skriv her med laptoppen å kjører fra drammen mot oslo s på vbsr4 på den stasjonære togsiulator er en veldig kul hobby å den blir mye fetere med den nye ruta jippi gleder meg ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#701 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
För alla er som längtar efter rutten, så har den nu gått iväg till Micke321 och Banbyggarna, så om allt går som det ska så dröjer det inte länge fören ni kan köra på VBSR5!
![]()
![]() |
#703 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Ser virkelig frem til å prøve mesterverket til Jan og Deg ![]() ![]() Millioner av takk til Dere begge ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Medlem
|
![]()
Mitt Draumkvedet ble ferdig på lørdagen!
En stor takk til Jan ![]() ![]() ![]() ![]() Skal følge med på Banbyggarna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |