![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7036 |
Medlem
|
![]()
Snyggt! Är det en omgjord T44 som Marcus gjort eller ett nybygge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7037 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7038 |
Medlem
|
![]()
Kolla med Marcus om du kan få hjälp där eller av lan vet dock inte vilket program de bygger i...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7039 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
En annan har ju inte haft den roligaste veckan då min dator åter igen har gått sönder totalt. Någon form av kortslutning har resulterat i datorn började brinna och hårddiskar, cpu, gpu mm är total förstört.......
har införskaffat mig nya delar och byggt en helt ny dator dock så har jag inte installerat trainz än, så lägger upp en gammal bild för att fylla ut inlägget. Som tur har jag kanske 70% av min rutt och div andra saker sparade på en extern disk! Nåväl.. lär nog vara ganska tyst ifrån mig nu på ett tag. ![]()
![]() |
#7040 |
Medlem
|
![]()
Tråkigt att höra rely... Men du får dela bilder under återbygget av banan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7041 |
Medlem
|
![]()
Up and running igen nu då. Ca 17mil rutt som är borta..
![]() aja, bidrar väl med en färsk bild då!
![]() |
#7042 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() Hoppas att du kommer igång igen. Låt mig vara en besserwisser och påpeka nödvändigheten av att ta backup på sina data. Med dagens priser på nätbackup tycker jag att alla bör titta på det alternativet. Eller i nödfall ha en USB disk hos släkting/vän, men den lösningen är dålig pga man då inte tar backup nog ofta. Jag säger bara detta pga jag tycker det verkar som att väldigt många här råkar ut för dataförluster. Själv är jag något av överdrivet nogrann med min data men det kan vara en yrkesskada. Senast redigerad av spyfrog den 2014-06-11 klockan 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7043 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Trist att datorer pajar!
Jag kör back up varje dag kl 12 schemalagd till externt HD 500Gb. Dammet i datorn kan sätta igång brand.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-06-12 klockan 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7044 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Riktigt snyggt alla! Och det ser riktigt bra ut Td-loket, Jerka!! Och riktigt trist att det där hände dig, rely... blir lite orolig själv, har inte gjort backup på Trainz på en evighet känns det som. Känns så svårt, Trainz-mappen är så stor nu för tiden...
Fick nu under kvällen in en DEM-karta (dessutom fick jag igång Trainz, som varit ofunktionellt ett tag nu) och ett "underlägg" så spårläggningen går riktigt lätt, har nästan planer på att göra hela banan på samma sätt, men är förstås lite småsegt, haha, är ju mest raksträckor. Nån som ser vart vi är? ![]()
![]() |
#7045 |
Medlem
|
![]()
snyggt allihop kul med mer liv i tråden med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7046 |
Medlem
|
![]()
några fågel perspektiv bilder från staden Norrvik jag jobbar på nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7047 |
Medlem
|
![]()
Banarbetet är igång för full maskin!
![]() |
#7048 |
Medlem
|
![]()
Snyggt! Saknat dina med fleras bilder här ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7049 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Snygga bilder, rely! Vi två tävlar bra till månadens simulatorbilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7050 |
Medlem
|
![]()
Tack för vänliga ord hammarn!
Hehe ja det ser så ut totte! ![]() ____________ bygger för fulla muggar nu!