![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7216 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Ursnygga bilder från er allihop.
![]() Jag har bosatt mig, som ni kanske redan vet, i Kanada sedan snart två år, men har inte kopplat bort banden (mentalt) med Sverige så jag kommer nog att fortsätta bygga Bensland i svenskt stuk. Benslands flagga är för övrigt en koppling av Sveriges och Kanadas flaggor. Hälsningar
![]() |
#7217 |
Medlem
|
![]()
så nu är äntligen jag klar med Västerköping
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7218 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Man kan ju inte låta bli och bli avundsjuk på dina, Relys, Ekans och ett flertal till, som har denna begåvning att bygga och verkligen få till det snyggt.
![]() |
![]() |
#7219 |
Medlem
|
![]()
En får tacka! Jag har tänkt försöka släppa den här banan eller iaf delar av den som blir lätt att bygga vidare på för de som vill ha fler svenska banor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7220 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Du, och andra, bygger så fantastiskt verklighetstroget och ger, åtminstone för mig, en stor källa till inspiration. ![]() Hälsningar
![]() |
![]() |
#7221 |
Medlem
|
![]()
Jo har skickat en "beta" till Bengan så jag vet vad som inte går att hitta på DLS osv... Så det är på G
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7222 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Snyggt hammarn!
![]() __________________ fyller på jag med ![]()
![]() |
#7223 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Svårt att säga nått annat än förbaskat fina bilder å byggen allihopa
![]() Hammar'n: Du verkar verkligen ha fått upp ångan på ditt ruttbyggande, kul. Och kul OM du lyckas pilla ihop nått uppladdningsbart från din rutt, ser riktigt, riktigt bra ut på bilderna du visar ![]() ---------------------------------------------------- Själv får man väl nästintill skämmas som inte "lyckats" post några bilder på ett tag, får väl visa några nu i alla fall. Ett lokalt godståg med några vagnar från närliggande industrier, företag, mm. rullar in på bangården en helt vanlig dag någon gång på sena 70-talet, eller om det var tidigt 80-tal kanske ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7224 |
Medlem
|
![]()
Otroligt snyggt ekan!
________________ Jag är väl lite av en härmapa då! ![]()
![]() |
#7225 |
Medlem
|
![]()
En till bild på Z65an
![]() |
#7226 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har inte varit in på forumet på länge, kan bara konstatera att banläggarna-landskapsbyggarna tillsammans med lok och andradelarkonstruktörer fortsätter att göra de mest otroliga saker och terrängavsnitt. Ibland kan man nästan tro att det är foton de bilder som man lägger upp.
Otroligt tjusigt uttjatat men ändå enda uttryck som passar. Fantastiskt kul att ni, nämner inga namn men rarelokankorvhund täcker de flesta av dem fortsätter med era bidrag till hobbyn. Stickanw
![]() |
#7227 |
Medlem
|
![]()
Söt som socker
![]()
![]() |
#7228 |
Medlem
|
![]()
T21 112 och T21 102
![]() |
#7229 |
Medlem
|
![]()
snygga skitjobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7230 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kanonfint rely, och du verkar ha blivit en "skitgubbe" du också
![]() ![]() ![]() ------------------------------------------------------------------ En allt vanligare syn, finnar (= VR Track) som sköter banarbete ![]() Här får ett makadam-tåg invänta möte med ett ståltåg, draget av en gammal särk som HectorRail måste ha fått till skänks nån gång ![]() ![]()