![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#721 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Fina bilder alla! Alföld-2 är en uråldrig version! Ladda ner Alföld 5.1 istället!
![]()
![]() |
#722 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Testade den med två patchar. Alla andra tillägg har jag, om dom inte ändrats dom senaste månaderna. TUNG rutt, tusentals åtgärder måste göras för att kunna köra den på en "gammal" dator här är errorlistan som RR tog fram idag !! Är det något jag missat? Jag la givetvis in alla filer i Global och sound ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-05-01 klockan 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Veteran
|
![]()
Menar du granarna?!!
![]() Har fixat nya texturer till Totte
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-05-01 klockan 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Vilken rutt är det, jag ser att det är ScaleRail Vart kan man ladda ner den nya kustpilen?
![]() |
![]() |
#725 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nej, jag trodde att han hade målat om tåget på sin bild till Itino men där hade jag fel...
![]() Citat:
Det är JBJr2. Den nya kustpilen finns inte att ladda ner, har målat själv. Men jag frågade om lov att släppa den för länge sedan, men har inte fått något svar. Synd är det, men vad ska jag göra åt det!? Släppa den ändå? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Veteran
|
![]()
150 år av historia poserar på North East Corridor! Det är bara ett urval av alla tåg som används, och har använts, på linjen, men det fanns inte mer en 6 spår någonstanns... Och ja, det är 6 spår på linjen! Det är minst fyrspår hela vägen från Newark (utanför New York) till Philadelphia! De tåg som finns med på bilden är: PRR 4-4-0 "Clarion" från mitten av 1800-talet, PRR K4 från 1927, PRR PA från 1932, PRR GG1 från 1937, Amtrak AEM-7 från 1978 samt Acela Express från 2001 (inte orginaltåget).
![]()
![]() |
#727 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() 5.1 ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#728 |
Medlem
|
![]()
Rykande färskt från Berlin:
![]() En H-97 står på Pankow-depån och ska alldeles strax avgå mod Alexanderplatz ![]()
![]() |
#729 |
Veteran
|
![]()
Morgonens snabbtåg från Reggio di Calabria ville inte starta, och har blivit ersatt av en gammal trotjänare, en E646. Nu står tåget på stationen Villa st Geovanni och är klart för avgång.
![]()
![]() |
#730 |
Medlem
|
![]()
Engineer 'Dson' is back! Efter ett uppehåll från lokföreriet på några månader, har jag nu äntligen börjat jobba för CP igen
![]() ![]() Well, till bilderna då. Först och främst, fick jag bild nummer ett tillskickad av mig av en lokal tågfotograf. Bilden är tagen i Sicamous, vid den öppningsbara bron. Ledande lok är CP #9531, med CFEX #1055 bakom. Sen kommer 69 lastade spannmålsvagnar och slutligen CP #8673. Alla tre lok är av typen AC4400CW, och tåget har en längd på ca 1200 meter och en tågvikt på drygt ca 6500 metriska ton. ![]() Bild nummer två tog jag själv, på väg ner för den långa nerförslöpan (Inte alls lika brant som de kring Field och Revelstoke, dock) från Notch Hill ner till Chase och Lilla Shuswap-sjön. Här lutar det ca 10-15 promille konstant i ca 25-30 km ![]() Bild nummer tre tog jag också, när jag stannade till i Squilax, ungefär en mil nordost om Chase. Där behövs sällan bromsarna användas, utan det räcker normalt med de dynamiska bromsarna ![]() Fjärde och sista bilden tog jag i Kamloops, där jag nyss klivit av och lämnat över tåget till personalen som kör vidare på Thompson Subdivision... ![]() Ja, jag lovar. Jag SKA sluta drömma mig bort. Någon gång ![]()
![]() |
#731 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det var ett tag sen! Va!! Kinesiskt tåg i min nya rutt jag håller på med. Är ni intresserad av tåget? http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=2333
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-06-24 klockan 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |