![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag gör så för undvika krasch p.g.a. för många rutter, skapade jag mapp som heter 00.
Jag flyttar rutten när jag vill köra till Routesmappen och tvärtom med. Så jag vet inte varför måste man ha två installationer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Får nog bygga upp Trekanten - Årstadal igen, för jag lyckas inte återskapa objekten.
![]() Men jag ska prova att lägga in en backup igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() PS: Jag har 7 olika MSTS - installationer, för att hålla isär rutter och tåg från olika länder, och det har inte varit några problem. ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Installerade en till MSTS-installation men det fungerade inte.
Det jag undrar över mest är att i min huvudinstallation ser rutten i RE ut som den ska, men när man ska köra den kraschar det vid "Skapar användarinterface"..., så det är därför jag har fler installationer. Ett annat problem är att om man t.ex. kopierar ruttmappen som ligger i huvudinstallationen och klistrar in den i den andra installationen så ser rutten inte lika dan ut, trots att jag ersätter filer osv. T.ex. objekt som inte finns i huvudinstallationen syns och tvärt om. + att det saknas objekt i två tiles. Ibland får jag också detta felmeddelande om det är till hjälp: Senast redigerad av Bombardier Train den 2011-03-05 klockan 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
|
![]()
Sen kan det vara så att du får en massa strul eftersom du redan lagt till carspawner. Det ska man undvika tills man är helt klar med en rutt. Så att man inte får en massa strul med att car spawnern inte har vägar att gå på.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, Det är riktigt som micke skrev om. Enligt felmeddelande ska du klicka ja och spara. Kan komma fler felm. Sen när det är klart att placera ut på nytt carspawner igen efter du är klar med rutten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har lyckats med lösa det nu! Troligtvis var det något problem med installationen, för jag gjorde en ren ominstallation och la in rutten och provade med ett original-tåg. Tack för all hjälp!
![]() ![]() Nu återstår det att installera allt annat också. ![]() Läs gärna på ruttens hemsida: www.tvarbanan-msts.skysurfen.nu Senast redigerad av Bombardier Train den 2011-03-06 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Hedersmedlem
|
![]()
Grattis! Det är bara fortsätta bygga och framförallt backuppa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ja, det stämmer, men jag fick ju problem. Men den kommer så snart som möjligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kolla först att allt fungerar ordentligt och att du är nöjd med den, innan släpp! Kanske skicka den till nån för testning, 4 ögon ser mer än 2...