![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#811 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg vet ikke hvordan eg llegger ut pather her, eg prøvde den samme ssom man legger ut bilder, men det kom bare en feil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Elektro, det är helt normalt. Norska järnvägar är rena rama tunnelbanan!
![]()
![]() |
#813 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Medlem
|
![]()
Jeg har fått test kjørt følgende strekning
Drammen Oslo S Gardermoen via Gardermoenbanen veldig bra laget med noe minus og det er at det ikke er noe spor lyd etter Lillestrøm stasjon samt at det er rødt lys når man kjører fra Drammen retning Oslo og jeg har tatt bilde av årsaken til det og det ligger at vegsel er stilt mot havna Drammen Asker Oslo S Lillestrøm via Hovedbanen veldig bra laget men kanskje litt for mye trær men det går bra samt jeg kan ikke kjenne igjenn nedover bake mot Bryn fra Oslo S Alnabru Godsspor Lillestrøm godkjent men en ting reagerte jeg på og det er at når jeg kjører ut på hovedbanen fra Alnabru rett før nyland så får jeg 20 km/t men det gjelder jo på den andre sporet se bilde Lillestrøm Eidsvoll via hoved banen godkjnet er ikke så kjent at jeg kan gi noe + eller - der KR Sand Stavanger godkjent kan heller ikke gi noe + eller - der er ikke kjent på dne strekningen av det jeg har opplevd så langt så er jeg fornøyd med ruta
![]() |
#815 |
Veteran
|
![]()
Kör du en aktivietet så kommer växeln i Drammen att stå rätt, och då får du grönt i signalen. Angående spårljuden norr om Lilleström, så borde dom visst finnas där. På Gardermobanen har jag använt ett tystare spårljud eftersom det är så bra spårkvalité där. Dock borde du höra ljud i växlar och tunnlar.
![]()
![]() |
#816 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Igjen takk for en flott rute , for tiden er jeg flytogfører ![]() Men jeg vil gjerne legge inne en annen lyd på Gardemobanen hvis det er muligt å gjøre det selv på vbsr5 som jeg har lastet ned og bruker ? Mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Remy: Har du download link til lokomotivet du kjører på bilde 2?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Dette er stedet jeg lastet mine ned fra : http://3dtog.com men jeg kunne ikke se dem der nå . Andre som vet ? Mvh Lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Medlem
|
![]() Citat:
De var der ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Takk for svar Lukas, men jeg skulle helst likt å visst hvilket lok han kjører på bildre nmr 2. Altså cargonet lokomotivet.
Det var den jeg spurte etter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#821 |
Medlem
|
![]()
her legg eg ut noen fine bilder fra vbsr5 eg syns det er en veldig fin rute
veldig tøffe detaljer med flyene å broene å alt er veldig likt min drømm er jo å kjøre fra bergen mot drammen å til oslo s, legge bergensbanen inn i vbsr å ta å legge togskinner videre fra eidsvoll til trondheim, da kunne maan koblet meråker banen på vbsr det er en fin drømm men tror det hadde tatt mange år å laga men det er jo en drøm å rulle ut fra stavanger til kristiansand å neste dag fra kristiansand mot oslos s en mega kul rute å det var en stor overaskelse å få med helt opp til eidsvoll ka med å legge trollhatan rute i sammen med vbsr5 da kan man kjøre til halden å gøteborg. jaja eg drømmer eg, det hadde vært gøyt men tror nok ruten hadde tatt mange år å vært veldig stor. men eg er veldig glad i vbsr5 denne ruten er det bare gøyt å kjøre |
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
Medlem
|
![]()
her er den pathen eg fikk av lukas, han er veldig fflink å hjelper meg med pather, denne heter m, du treng ikke skifte spor ut fra oslo s men rett før gardermoen så skifter du spør til høyre å denne går på gardermoen banen
Oslo S - Trondheim.rar kos dere, en veldig fin tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Loket du spør er cargonet el 19 . Jeg har det selv men husker ikke hvor jeg lastet det ned fra ![]() Kanskje noen andre vet ? Mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Loket heter CargoNet 185 620-2 och finns att hämta här: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....62&postcount=1
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-09-17 klockan 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Veteran
|
![]()
Har ni problem med lagg och dåliga FPS mellan Oslo och Eidsvoll? Det beror på att jag har satt ut så mycket träd! Denna patch löser problemet, dock kommer objekten att "hoppa fram" när ni är 500 meter ifrån dem. Jag tycker dock att det är värt det, FPS höjdes för mig från 6-8 till 12-14 på de värsta platserna. Ta backup på orginalet först om ni inte gillar patchen!
![]()