![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#826 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#827 | |
Medlem
|
![]() Citat:
det er en pakke jeg har betalt for og lokket ligger lenger nede på sidne som bonus matriel og jeg anbefaler å kjøpe dne lok pakken med mye bra damp og el lok samt noe diesel følger med engelske og tyske lok
![]() |
![]() |
#828 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag har redan svarat enligt #824. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Medlem
|
![]()
vis man skal sammenligne den modelen du linker til og dne jeg linker til så er det 2 forskjelige sender også link til orginal bilde av maskinen men det er jo samma hva man laster ned
http://www.jernbane.net/bo/subpage.php?s=0&id=98018 bilde 1 185 620-2 formen er mer buet en på orginalen Bilde 2 119 003 som msts versjon bilde 3 cab på 185 620-2 bilde 4 cab på 119 003 msts versjon som sakt Sondre_105 får velge hvilken versjon han laster ned/kjøper den du linker til er greit å bruke vis man ikke likker å kjøpe tog eller ruter brukte den du linket til veldig lenge før jeg fikk den jheg har nå
![]() |
#831 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Takker for godt utfyllende svar! Får se om jeg kjøper det toget som du har Remy. Det så veldig bra ut!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
De tågen som är köpta, var vänligt inte använda dem till aktivitet om ni släpper ut till forumet. Annars blir man tvungen att köpa dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Medlem
|
![]()
Man kan jo ha begge maskinene vis man vil vis jeg skulle lastet ned aktivitet som har den maskinen som du linjet til så ville jeg ha innstalet den men jeg kjører nesten ikke akt pga min maskin ikke klarer det
MVH Remy Scania V8 og snute er likke sexy som Nohaben med snute Senast redigerad av Remy den 2012-09-18 klockan 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Hei bønan
![]() Hva heter sporljudsfilene som du bruker på Gardermobanen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Om du öppnar ttype-filen i VBSR så finns det en rad som heter "concrete supported", se vad det står för filnamn på den raden.
![]()
![]() |
#836 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Her er en enkel aktivitet Oslo S-Gardermoen med flytoget. Det er en del motgående trafikk-
Og en intro aktivitet. Her kjører PC'n selv
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg tenkte å prøve de aktivitetene, når eg laster de ned så er da bare en apk fil, når eg trykke på de så står det failed to load. eg trur eg husker da er noe som heter apk fix men eg finner det ikke igjen
å hvilken matriel må man ha for å kjøre de aktivitetene |
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
TSunpackfix från train-sim.com behövs.
![]()
![]() |
#840 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Intro aktiviteten kjører under Introduksjon.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 Senast redigerad av jkriste2 den 2012-09-22 klockan 22:51. |
|
![]() |
![]() |