![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#826 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ja, jag har äntligen nått fram till första växeln i Göteborg. Det blir nog väldigt mycket jobb där med växlarna m.m. Jag tog fyra bilder, två första är i Bohus med raffinaderi. Jag har placerat objekten 7PANY_pier1 för att kinna bygga raffinaderi där. Tredje bilden är Surte. Fjärde är första växeln till Göteborg. Ja, vi får se hur mycket jag hinner med bygget. Vindkraft andvänder jag som km-punkter, de skall bort sedan när rutten blir färdig. Sedan finns det kvar att lägga spåren till Mellerud, Herrljunga, Uddevalla och Lilla Edet.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Joel den 2006-12-15 klockan 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Snyggt Totte..
Du kan inte släppa en version med bara spår och signaler plus lite plattformar utan hus och träd i början?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
Jag väntar hellre på en klar rutt. Vilket arbete du lägger ner Totte! Det är fantastiskt. ![]()
![]() |
![]() |
#829 |
Medlem
|
![]()
Därför att då hackar det inte så mkt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#831 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Då kan du ju ladda hem Mazz "GDSJ-rutt", där finns bara spår vägar och plattformar. Den rutten är byggd för att dom som vill sätta ut hus träd mm själva. ![]() Förstår helt enkelt inte hur du resonerar, en rutt utan landskap !!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#832 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tack alla för stöd! ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Joel den 2006-12-16 klockan 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]() Citat:
Fan vad du är bäst Totte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Jag tycker också att det är väl värt att vänta tills rutten är färdig. Ingen mening med att försöka stressa fram nå´t. Det brukar aldrig bli bra. Kom ihåg att, den som väntar på något gott, väntar alltid för länge. Skämt åsido, vi får tålas tills skaparen av den här rutten tycker att den är färdig.VI kan ju inte göra den bättre, eller ???
mvh Uffe. ![]()
![]() |
#835 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei Totte
Dette ser jeg fram til du blir ferdig. Det er helt topp. Bruk den tiden du trenger. Det gjør jeg med min rute VBSR. Se http://www.trainsim.no/forum/showthr...t=2451&page=30
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Medlem
|
![]()
Jo helt klart är det bäst så men det hackar ngt enormt vissa ggr och så..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har lagt mer spår och byggt lite med broar. Visst känner ni till spåren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Medlem
|
![]()
Hur långt ska du sedan bygga på Västra stambanan, Västkustbanan?
Eller det är kanske inte bestämt än?
![]() |
#840 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |