![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#841 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mange takk , da er saken ordnet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
den oslo s gardermoen aktiviteten funka men når sku kjøre ut fra oslo å over alle sporvekslingene så sporet eg av, men eg har aldri likt å kjøre aktivit så er ikke så farlig. eg våkna kl 620 i dag tidlig så da starta eg fra oslo å i sted save eg i kongsberg, eg er på veg mot stavanger
her står eg no liker godt denna ruten, vbsr5 er helt konge å kjøre EN STOR TAKK TIL JAN KR Å BØNAN ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Medlem
|
![]()
her i helgen kjørte eg mot stavanger, etter bø holdeplass å mot lunde tror eg det heter så er det mye trær mitt i vegen
det sska nok ikke være sånn men er ikke mange steder det er sånn som dere ser nedenfor på bildene Bifogad fil 56066 Bifogad fil 56068 Bifogad fil 56069 Bifogad fil 56070 men ellers er det en mega bra rute med mange fine bruar å el nyter ruten hver dag eg kjører på den går ikke ann å få takke dere nok jan k å bønan ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av truls79 den 2012-09-25 klockan 18:10. Anledning: [ATTACH]56067[/ATTACH] |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Medlem
|
![]()
[quote=truls79;268022]her i helgen kjørte eg mot stavanger, etter bø holdeplass å mot lunde tror eg det heter så er det mye trær mitt i vegen
det sska nok ikke være sånn men er ikke mange steder det er sånn som dere ser nedenfor på bildene Bifogad fil 56066 Bifogad fil 56067 Bifogad fil 56068 Bifogad fil 56069 men ellers er det en mega bra rute med mange fine bruar å el nyter ruten hver dag eg kjører på den går ikke ann å få takke dere nok jan k å bønan ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av truls79 den 2012-09-25 klockan 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Medlem
|
![]()
hvis du poster feil eller gjør en feil, hvordan slette det du har postet å går dewt ann å bare legge inn et bilde, jaja lager en ny post da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Medlem
|
![]()
nå gikk da, da kan moderatoren slette de forige postene, det går når eg ikke skriver, rart jaja der ser dere ivertfall ka eg mente, det er fra bø mot lunde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Backa några sidor i tråden så finns det 3 st uppdateringar som tar bort träden!
![]()
![]() |
#852 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Medlem
|
![]()
ja lukas de er oss meg å
et spørsmål, eg tenkte sku prøve noe nytt, eg kjørte fra gerdermoen mot oslo, rett før en bru der det går togskinner på så trykka eg g så att eg kjørte opp på den brua, kom ned en bakke å forbi 1 holdeplass ten vanveskilt å hus men med sykler å på veg mot neste så forsvant alt tog lyd men man hørte når kjørte over broer å i tunnelller men så plutselig kom en mer realistisk dunki dnk lyd, først høyt så lavt, det er mye mer likt den man hørte når kjører bergen oslo med virkelighet tog noen som vet ka det heter her???? eg tror eg er på hovedbanen men ingen aning |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det där är Leirsund hp. Angående spårljudet så fortsätter jag att påpeka att Gardermobanen har mycket bra spår och därför låter det inte så mycket. Det finns visst ljud, ni hör det bara inte lika bra.
![]()
![]() |
#855 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
disse patcher har med VBSR5patch og VBSR5patch1.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |