![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#856 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
tusen takk for de
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Medlem
|
![]()
det eg snakka om i sist post funker,
eg testa den aktiviteten fra oslo s til gardermoen, det gikk helt til sporvekslingen etter eg ha kjørt utfra oslo s sånn ser det ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Medlem
|
![]()
her er den togturen da eg kifta sor over en bro å på veg mot en tunnel, plutselig hører du nesten ingenting før det kommer en kul lyd
http://www.youtube.com/watch?v=ESbR2...ature=youtu.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#861 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Du har rätt, nått fel är det med ljudet... Verkar som någon ljudfil inte riktigt kom med som den skulle...
![]()
![]() |
#862 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej truls79!
Jag la märke till att du har äldre version bm71 73. Ladda hem uppdatering här http://3dtog.com/filarkiv-downloads/?did=1 Och tågljudet är inte heller så bra, så det finns ljuduppdatering= http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=31989
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-09-26 klockan 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Medlem
|
![]()
takk totte, eg har lasta ned oppgradering av det toget å ecelasaund, 23 minutt til taurussound 1.3 er nede
meen ska skrive her når eg har fått lagt det inn å teste det |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det blev många patchar, varför inte uppdatera hela VBSR5 till BB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Medlem
|
![]()
den lyden er megbra, eg lasta ned alt totte skrev her her å la inn i sound mappa i i acela mappen å la inn den oppgraderte signaturtoget, veldig bra, no hørest da ut som ekte syns eg med hornet
eg er lur eg har lagt det å alt til msts eg har lasta ned på en back up minnepenn, 16 gb nedefor kjem da noen bilder av toget som er oppdadert, det ble mye stiligere caben det er på veg fra egersund mot stavanger, er en nydelig rute Senast redigerad av truls79 den 2012-09-26 klockan 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag kan inte öppna Apk-filerna i min dator och får meddelande som lyder: "Microsoft Train Simulator installation not found" ???? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Upptäckt att köra som adminstratör var avbockade, så jag bockade till. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Medlem
|
![]()
her er videoen eg laget av det oppgraderte signatur region tiget tror da heter det, veldig kult men mer realistisk lyd
kois dere http://www.youtube.com/watch?v=pApi-...ature=youtu.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Her er noen bilder fra min pågående lokførertjeneste i Nt 706. Alle bildene er fra strekningen Stavanger-Egersund. Kjører videre fra Sira etterhvert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Er det muligt å få lagt inn endringen av ruten ved Tønsberg ( sporomleggingen ) ?
Trengs det en oversikt , plantegninger etc før det kan gjøres ? Har sendt email til finn.no og spurt om de kan tegne det inn på kartet sitt. Mvh lukas Senast redigerad av lukas den 2012-09-29 klockan 11:30. |
![]() |
![]() |