|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-07-03, 03:24 | #76 |
Medlem
|
Ja... som vanligt så har man svårt att leverera (blir väl snart ökänd för att jag lovar mycket, men håller lite... inte alls den bild av sig själv man helst vill se, men nåväl...)
För tillfället sysslar jag med lite projekthoppande, vilket innebär att jag håller på med ett annat gammalt projekt (Sb)... Ja egentligen så sysslar jag inte med något alls eftersom jg ha ett akut projekt ute i verkligheten som måste klaras av först innan jag kan slappna av och göra något på det här Men eftersom jag fått en massa fina bilder av Mazz på Sb'n blir väl troligast att jag fortsätter på den direkt efteråt. Det enda jag gjort på den här på sistone är att jag beslutat mig för att gå tillbaka och göra om lite grejer och sen börja textrera igen, så rent praktiskt har det inte skett några framsteg utan snarare bakslag... men det blir bättre med mina nya ide'er...
2009-12-23, 22:51 | #77 |
Medlem
|
En liten uppdatering... Har helt gjort om uvw-unwrappingen från grunden då den förra inte dög och ska till att börja texturera (igen)... man har problem med sitt petande om man är alltför petig
Eftersom allt uvw-jobb blev uttråkande så fokuserade jag sen på att göra färdigt boggierna, och där är det nu bara texturer och trainz-adaption som saknas jag tänkte mäjligen släppa boggierna när de är klar om något intresse finns för vagnen lär dröja ett tag och någon kanske har nytta av dem.
2009-12-23, 22:57 | #78 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
ser mycket bra ut!
|