![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Kan sticka in min röst här och säga att den dag jag kommer att bygga ett lok av något slag så kommer jag att göra en hytt till den. Det är inget lok utan hytt. Enda problemet är att jag behöver Er hjälp med bilder och för att få klarhet i vilken pinal som gör vad även om jag ser vad de flesta grejer har för funktion.
Tror att saknaden av referensmateriel är det enda som förhindrar hyttbyggen. Och denna del kan nästan alla på detta forum göra något åt. Antingen egna bilder eller om man vet var det finns på internet.
![]() |
#77 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem
|
![]()
Nej, men för freeware-arbeten i framtiden så kan det.
![]() |
#79 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
|
![]()
Om jag behöver så ber ja här på forumet. Jag är dock intresserad av äldre lok och vagnar och dom finns det mycket få exemplar av så en Rc (som redan finns dessutom) kommer jag inte att bygga.
Men tack för erbjudandet! ![]()
![]() |
#81 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#83 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#84 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag gick in med 4500:- själv i Rc-loket för att det skulle bli verklighet och få ner andelen till 150 kr. Som ni säkert förstår är inte det hållbart i längden att jag ska stå för det varje gång
![]() Därför tittar vi på vilka ekonomiska lösningar vi kan få till för att det ska bli så smidigt som möjligt. Klart är att det förmodligen kommer bli att man alltid vet andelspriset i förväg. Projektet startar inte förrän målkvoten (X anmälningar) är uppnådd. Men det är en del annat som måste klaffa också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Very good model!
![]() I like it very much! ![]() Tuck! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Medlem
|
![]()
Hvor kan jeg finde en rpk-fil til litt RC? CDP-filer (dator) bruges til Trainz som eller ikke har noget at gøre med RS.
![]() |
#87 |
Medlem
|
![]()
Vad jag vet så är RS-versionen inte klar, men om du kollar i Railsimulatordelen av detta forum hittar du bilder på hur arbetet fortgår.
![]()
![]() |
#88 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
The RS-version of the Rc will soon be avalible
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Medlem
|
![]()
Är Rctåget till Rail simulator möjlig att ladda ner gratis laglydigt? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nej, det är inte släppt än men jag TROR att det inte kommer att dröja så hemskt mycket längre.
![]()