![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jeg har det samme problemet , har akkurat lastet den ned men får ikke åpnet den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Filstorleken ska vara 443 mb.
![]()
![]() |
#78 |
Medlem
|
![]()
Det är som sagt nåt med servern... Kommer inte in på den igen nu.... Så jag meddelar ikväll hur det går...
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Veteran
|
![]()
Jag tror att jag fick hela rutten, för WinRar packade snällt upp, men den funkar inte som den ska... I de delar som är nya för version 4 kraschar det och jag får don´t send. Men det är väl antagligen nån fil jag saknar.
![]()
![]() |
#80 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jeg har lastet den ned tre ganger men får bare 183 mb hver gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#81 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Disse skulle ikke vært med.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Veteran
|
![]()
Funkar inte oavsett vilken aktivitet jag kör, har även prövat explore mode och olika tåg utan framgång. Det fungerar inte alls i Kristiansandsområdet, och på andra delar av rutten kraschar det också utan anledning. Andra rutter funkar...
![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2011-02-18 klockan 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jeg har prøvd å pakke ut VBSR_4.zip filen å kjøre denne lille aktiviteten og det fungere helt fint hos meg, men de 2 aktivitetene må vekk.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
jeg skjønner ikke hvor dere finner den. tittet nettopp på banbyggarna.se men jeg finner den ikke på rutenedlastingssiden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Så vent til dette blir ordnet. http://www.banbyggarna.se/msts/Rutter.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Veteran
|
![]()
Rutten vill inte fungera oavsett vad jag kör för aktivitet eller tåg. Har tagit bort de aktiviter du sa men funkar ändå inte, verkar som att jag har fått en korrupt fil... Får vänta på en ny version och ladda ner igen och hoppas att det funkar då.
![]()
![]() |
#87 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Får tyvärr också bara ner 183 mb...
![]() |
#88 |
Veteran
|
![]()
JKriste, du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp banan på någon annan sida också?
![]()
![]() |
#89 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Train-Sim.com har jeg prøvd men for melding om at den ikke finner ftp.trainsim.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Veteran
|
![]()
Vill minnas att train-sim.com har en maximal filstorlek på 100 mb om man inte har något speciellt uppladdningsprogram.. Treinpunt.nl är lite knepig, jag försökte ladda upp min rutt där men den verkade inte heller vilja komma fram.
![]() ![]()