![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Och läs text-filen "Train to Activiy"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Testade att ta pathen Snabbtog Goteborg-Oslo i stället för Snabbtog Göteborg-Oslo och det gick bra när jag lämnade Halden. Kan man ta bort pathen Snabbtog Göteborg-Oslo eller behövs den till någon medföljande aktivitet? Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ha båda patharna kvar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Ok!
Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Var skall man ladda ner X-tracks 3.20 & New Roads 4.0? Jag hittade inga länkar i readmefilen.
![]() |
#82 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag hittade det på miljarder ställen och blev förvillad på "Demands the latest..." när jag laddade ner rutten. Den senaste är från 2007 och man inser att man inte hängt med i trainsimvärlden på ett tag... ![]() Jag startade rutten och kollade snabbt och på det lilla jag sett än så länge så håller man ju på att ramla av stolen. Det ser fantastiskt bra ut, du har gjort ett fantastiskt jobb Totte! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Rogge!
Kul att du tycker om rutten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Hej Totte,
Har först nu, beroende på allt arbete haft tillälle att köra rutten. Det enda jag kan tänka mig att ha synpunkter på är att Du förekommit Trafikverket och tagit bort spår2 och 4 på Mölndals Övre, som jag har växlat där i min ungdom! Sedan undrar jag varför Erik Björkström inte står i Älvängen och visar avgång det gjorde han alltid på min tid, nåja han har väl haft fridagar i ca 35 år.... annars ett superbt arbete, än bättre blir det i takt med att Open Trains utvecklas Ett stort Tack! LasseJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Hur Open Rails utvecklas är spännande. Frågan är hur länge man får vänta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Den huvudsakliga växligen vid Mölndals Nedre gick i tåg 8551-56 Sär-Mdn-Kb-Mdn-Sär, T44 ellet T21 och 60-70 axlar 900 ton. vi växlade till och med på Lördagar på Papyrus. Nu stänger vi minnenas garderob för i kväll, men Du skall veta att det är tack vare Dig som jag får chansen att glutta på dörren i bland Tack Lasse |
|
![]() |
![]() |