![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#76 |
Senior Member
|
![]()
Trafiken va intensiv på banan 1R på Arlanda nu i eftermiddags.....
GOD JUL TILL ER FLYGVÄNNER ÖNSKAR NICKE_123 Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Senior Member
|
![]()
En riktigt god jul till er alla!
![]() ![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hur lägger man in approch i Autopiloten då?
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem
|
![]()
Hej hur tar man skärmdumpar?
MVH Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Senior Member
|
![]()
Approach aktiveras genom att trycka på approach knappen på auto pilot panelen!
Screenshot tar du genom att trycka på Print Scrn knappen ( finns uppe till höger på tangent bordet) Sedan går du till paint och klistrar in bilden du just tog! ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket!!Nu kanske jag bidrar med några bilder[8D]
MVH Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Med denna approachknapp,landar planet av sig själv då, och jag måste endast lätta farten lite eller?
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Senior Member
|
![]()
Approachen är i FS2004 väldigt opålitlig tycker jag men om den funkar som den ska så, ja planet gör då inflygningen av sig själv, men några hundra fot ovanför marken bör du slå av approachen och sätta ner planet själv, du kan ju också använda auto-throttle för att håla farten, men kom ihåg att slå av den också! Annars skenar planet all världens väg då du landat
![]() Och så en bild såklart ![]() Nära att landa vid Gardemoen, Oslo! ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
|
![]()
Vackra bilder alla! Nu när jag skaffat Fligt Simulator får jag själv bidra med en bild
![]() Hoppas att bilden är tillåten, den va 55 Kb på disken ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Senior Member
|
![]()
Snyggt Dson!
![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Senior Member
|
![]()
Har du bråttom någonstans Dson??
![]() Overspeed! MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Titta nere vid klockan på Dson:s bild. Är han inloggad på msn eller inte?
![]() Microsoft, hehe... Men för övrigt så var det snygg bild Dson ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Medlem
|
![]()
Tackar för komplimangerna!
här har ni en till bild! Spelet är jättesvårt, särskillt med tangentbordf[ ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Senior Member
|
![]()
Ett gott råd till dig Dson är att du köper en joystick! En flygsimulator är ingen flygsimulator utan joystick, och så får du dessutom mycket bättre känsla och kontroll över planen!
![]() Snygg bild![ ![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 16:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 20:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 20:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 10:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 21:47 |