![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#886 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
nå har eg fått kjøpt å installert sylium å trains de nut, å eg fikk signatur togene med sylium lyd fra lukas, han er snill å hjelper meg mye han, så i dag har eg kjørt drammen gardermoen, lukas sendte signatur med nye coubler på sånn eg kan kjøre til gardermoen, før spora eg bare av å coubler fix som en la ut på forumet funker ikke, men for de som ikke har lyden så kan eg anbefale den, meget bra:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Medlem
|
![]()
legger ut et lite videoklipp fra der eg kjørte i går, kul lyd
http://www.youtube.com/watch?v=-06ch...ature=youtu.be dette tåg å denne ruten bare elsker eg, eg syns det er den beste ruten som fins i norge til msts |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Etter at jeg har innstallert vbsr5 på min nye windows 7 maskin opplever jeg
det samme problemet som jeg opplevde tidligere når jeg nærmer meg Grovane fra Oslo så får jeg feilmelding om manglende filer . Jeg husker fra tidligere at dette er 3 skinnefiler i forbindelse med setedalsbanen men klarer ikke å huske hvor jeg fant dem sist . Det mgl en shapefil som heter : N1t1mstrt.s og en eller fler texture filer som heter : textures\snow\NcleanTrack2 .ace bl.a. Ønsker samtidig samtlige brukere EN RIKTIG GOD JUL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har disse filene sammenheng med xtracks ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ace-filerna skall vara i rutten. Routes/VBSR5/Texture och Texture/Snow
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-12-20 klockan 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Medlem
|
![]()
Takk for svar .
Da er problemet løst , av en eller annen grunn er det noen texturefiler som ikke legger seg der de skal når ruten pakkes ut . |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Medlem
|
![]()
Jeg ser på Finn.no/kart/flyfoto over Storekvina st at det kun er Hovedspor igjen.
Alle andre er fjernet . Er det mulig å rette dette i vbsr 6 når den kommer ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Hei.
Jeg har problemer med å starte ruten. Mens ruten laster, får jeg error med "Can not find extended..." noe og noe problemer med texture filer som spillet ikke finner. Jeg har lastet ned X-Tracks og New Roads. |
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Har du följt installation i ordning? http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=32012 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jeg har ikke installert alle patchene (til VBSR), men jeg installerte de jeg fant for å se om det løste problemet. Jeg har MS-Bin, X-Tracks og New Roads. Jeg har også samme problem med Trollhattan, og Meråkerbanen starter ikke i det hele Problemet med Meråkerbanen er jeg klarer ikke installere standar objektene med å trykke på InstaøllMe.bat. Den har ikke tilgang til filene står det. Kjører jeg den som Amdinstartor, så finn er det ingenting. Hvorfor fungerer det ikke? Senast redigerad av Smaen den 2013-01-05 klockan 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Har du installerat MSTS-uppdateringar? Följde du efter i punkt efter punkt? Installmebat fungerar men hittar inga originalfiler. Orsaken är Win7. Det går heller inte köra som adminstratör på installmebat. Tips är att kopiera originalrutterna till Användare/Namn/AppData/Local VirtualStore/ProgramFiles(x86)/Microsoft Games/Train Simulator/Routes. Flytta Meråkerbanen till samma plats och sen kör installmebat. När det är klart flytta Meråkerbanen tillbaka igen. Meråkerbanen är mycket krånglig installation. Jag lyckades klura upp den. WinXP är den sista som installmebat fungerar.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-01-06 klockan 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
Medlem
|
![]()
det eg husker når eg hadde mye feil meldinger å nye problemer vaar at først instalerte eg i rekkefølgen som det er linka til her inne et sted,eg har win 7 så eg måtte passe på at msts ble lagt i x86 mappa på hardisken, eg la det inn der etter i rekkefølgen som står skrevet i tråden som er linka til en plass over, alle rutene funker no, håper du slle rutene du har problem med til å funke
vbsr 5 er jo så kul å kjøre lykke til ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |
Medlem
|
![]()
Dårlig gjort. Trenger ikke akkurat å friste meg!
(Spøk) - Installerte først ii x86 mappa (PC-en valgte dette som standard), men hadde problemer da. Senere intsallerte jeg ikke i x86. Har flyttet spillet over. Holder dette, eller burde jeg installere spillet på nytt. Spillet startet etter test, men med samme problemer. - Citat:
Skal jeg opprette (lage) denne mappen? - Har også errorer som sier "Failed to find .sms file". Eller noe lignende. Hva er problemet her? (Dette var når jeg startet Trollhattan) Senast redigerad av Smaen den 2013-01-06 klockan 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 |
Hedersmedlem
|
![]()
Prova med att flytta undan Meråkerbanen och sen testa min rutt Thn_2.
Min rutt är felfri. blir det fortfarande fel, flytta undan VBSR5 och testa.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-01-06 klockan 19:52. |
![]() |
![]() |