![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#901 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Hvor finner jeg den?
Senast redigerad av Smaen den 2013-01-06 klockan 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det är Trollhattan_2 i förkortning. Har du inte den? Den finns att hämta om du klickar i min signatur där nere "Har byggt Trollhattan_2".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |||||||||||
Medlem
|
![]()
OK. Trollhattan har jeg.
- Lastet ned noen filer jeg fant noen sider tilbake. - Prøvde derretter VBSR igjen. Erroren jeg får er: Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
---------------------------------------------- Flyttet de andre rutene vekk og startet Trollhattan. Fikk error: Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Senast redigerad av Smaen den 2013-01-06 klockan 21:12. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Mycket märkligt. Ace-filerna ska ligga, och ligger redan, i ruttens texturemapp. I Global/textures behövs de inte. Kan du kolla om du har A1t250r10d.s i GLOBAL/SHAPES?
![]() |
#905 |
Medlem
|
![]()
Har ikke den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Veteran
|
![]()
Det är en Xtracksfil. Är du helt säker på att Xtracks 3.20 är installerat och på rätt plats? Kolla i installationen att det inte lägger sig någon annan stans!
![]() |
#907 |
Medlem
|
![]()
Installert er den iallefall.
Minst 3 ganger har jeg prøvd. Trykker på .exe'n og det står extracting files, så stenger den ned. Er det slik den skal fungere? Valgte jo ikke hvor den skulle installeres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Veteran
|
![]()
Nej, då är något fel. Xtracks finns även att ladda ner som ZIP för manuell installation. Prova det istället!
http://www.nklj.se/xtracks/
![]() |
#909 |
Medlem
|
![]()
Installeres dette i ...\TrainSimulator\Global etc ELLER "Rutenavn"/Global etc?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Veteran
|
![]()
Trainsim/Global
I rutterna ska det inte finnas någon global. Finns det en innehåller den extra spårbitar som ska flyttas till trainsim/global. ![]()
![]() |
#911 |
Medlem
|
![]()
OK.
Takk for hjelpen. Da får jeg vel bare krysse fingrene og håpe på det beste! ![]() Edit: Det fungerer! Hurra! ![]() Tusen takk! Senast redigerad av Smaen den 2013-01-06 klockan 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
beklager at eg frista deg håper jo du for det til
til dere andre her er noen nye bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Medlem
|
![]()
Du frister meg ikke!
Alt fungerer nå! Vel, nesten alt. Får ikke editoren til å fungere. Citat:
- Mangler også consistene til to av aktivitetene (har Flytoget, men ikke de andre). Noen link til disse? - Imponert av ruten. Må nok desverre gi litt (kontuktiv) kritikk til Ganddal Godsterminal. Sporene burde nok byttes. Det ser ut som noen havnespor, og det er feil. Det er helt vanlige spor på godsterminalen (ekte). Er også kjøreledning der det ikke skal være, men jeg vet ikke hvordan dette er å fikse. Tror heller ikke godsterminalen har utkjørselsignal, men det er bare greit å ha. Er også en jordvoll langs godterminalen. Her var det bare flatt. Er ikke for å være frekk eller noe ![]() ![]() Er det Bergensbanen som er i neste "utvidelse"? Takk. Senast redigerad av Smaen den 2013-01-07 klockan 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Veteran
|
![]()
Något har troligtvis blivit fel i genvägen till Editors, skulle jag tro.. Testa att göra en ny genväg till editorn: "C:\Program\Microsoft Ganes\Train Simulator\train.exe" -toolset, förutsatt att du har installerat MSTS i orginalmappen.
![]() |
#915 |
Medlem
|
![]()
Posten over er oppdatert (forandret på den mens du skrev din)
------ Har prøvd å lage ny snarvei mange ganger- Enten får jeg error, ellers starter spillet vanligt. Har lyst å prøve meg på å lage en aktivitet! |
![]() |
![]() |