![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#931 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#932 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2007
|
![]()
Jag får det inte och fungera, stora delar av tåget saknas och felmeddelandet
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Medlem
|
![]()
Okej, nu har jag fått själva tåget att fungera som en klocka men själva tunnelbanan strular. I Content manager säger den att det finns 8 unika filer som saknas, KUIDen finns inte på DLS och jag har prövat med filen som ska ersätta alla filer som inte finns på DLS. Men det funkar ändå inte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
//Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2007-09-22 klockan 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Testa att ta bort alla C20 filer och installera om den grundligt.
Brukar kunna strula om man har någon gammal verision liggandes kvar när man installerar en ny.
![]() |
#939 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#941 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#943 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Why are you talking english?
Det är väl ingen här som inte kan Svenska! ![]() ![]()
![]() |
#944 |
Medlem
|
![]()
Hur går det med C20 V 1.2? med alla dessa ljuvliga nya ljud som kom i två prewiew ljudfiler? och när blir denna version släppt? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag arbetar på den just nu. Jag vet inte ricktigt när den ska vara släppt. Jag behöver lite hjälp med ljud filar (must do some editing) och min vän som kan hjälpa har ingen tid för det...
I dag möter jag honom på arbetet (will try to put a bit of pressure but i dont wanna push him too much or else he might just drop out). Ändå, istället arbetar jag på några andra saker. Bilder: Bättre fönster på hytten, har mycket kvar att göra. www.svoyager.com/files/fonster.jpg www.svoyager.com/files/gamlavsnyafonster.jpg Ändrat taket lite för att ge plats på dörrars "mechanism" www.svoyager.com/files/taket.jpg Ny headlights texture. Är inte klart med dem. (by the way, i know the textures are screwedup with the logo and evrything. Normal, i always work with "half" the train and then i cut n paste to make the other half, wich then makes textures mirrored like that and i have to manually remap them. It defenatly saves alot of time rather than doing twice the 3d editing work). www.svoyager.com/files/headlights.jpg www.svoyager.com/files/moreroom.jpg Ny data skärm. Texturen är inte klart för jag måste ta bort datum, alla olika "signs", ändra tåg nummer, osv. Mycket kvar att göra men det skulle vara underbart när det ska vara klart. www.svoyager.com/files/nydataskarm.jpg V1.2, hmm klart att den ska _inte_ vara släppt 1st sept, kanske i mitten av sept. Jag ska ser vad min vän kan göra och hur snabbt han kan. För tillfället, fortsätter jag med alla dem där saker. I värsta fall ska jag släppa den utan motorljud igen. (at least work is progressing on that end, just longer than expected). SV Senast redigerad av SVoyager den 2007-09-27 klockan 21:33. |
![]() |
![]() |